4 Reacties

4 jaar geleden

Wij kamperen ook veel en ook ik vraag me af of het een goed idee is om dit jaar nog te doen. Als wij gaan dan wel gewoon in Nederland en niet in de bloedhitte haha. Willen jullie echt richting buitenland/de zon nog?

4 jaar geleden

Reactie op laura-24

Wij kamperen ook veel en ook ik vraag me af of het een goed idee is om dit ...
Niet persé, willen wel zon dus als het in NL zo'n 25 graden is blijven we lekker hier in de buurt. Zo niet dan Frankrijk/Italie waar het wel lekker weer is. Maar hoeft zeker geen 40 graden te zijn nee..

4 jaar geleden

De ongemakken waar je misschien rekening mee moet gaan houden; veel moeten plassen: voor mij betekent kamperen altijd dat een toilet ver weg is. Bukken kan lastig gaan, ik vond schoenen en sokken aan doen op een gegeven moment al wat lastiger worden. Laat staan je tent opzetten. Comfortabel zitten en liggen, als je alleen een campingstoeltje hebt kan ik me voorstellen dat je dat op een gegeven moment gewoon niet comfi vindt. Slapen op een matje of luchtbed misschien ook niet. Een afwasje doen in een lage teil is misschien ook lastiger. Alles bij elkaar ligt het er natuurlijk echt aan hoe uitgebreid je kampeert. Kun je staan in je tent? Kun je om je luchtbed heen lopen? Heb je een koelkast of niet? Voor mij begonnen de meeste ongemakken rond week 34 dus misschien heb je nog nergens echt last van met 30 weken..! Dat is natuurlijk voor iedereen anders. De ene vrouw werkt nog moeiteloos tot aan de bevalling terwijl de andere met week 25 al liever helemaal niets doet. Misschien kun je het onder voorbehoud inplannen of anders een middenweg zoeken? Wel een camping maar in een stacaravan met eigen toilet oid...

4 jaar geleden

Ik ben nu 30 weken zwanger van mijn eerste kindje en voor mijn gevoel zou kamperen nu wel nog prima gaan. Heb je inderdaad wel een fatsoenlijk “bed”, geen stretcher of matje? Want dat zou ik niet trekken nu haha. Wel moet ik s nachts soms eruit om te plassen. Dat zou ook vervelend kunnen zijn. Succes met het maken van je keuze!