13 Reacties

2 jaar geleden
We hebben hem ook staan maar nog niet gebruikt! Hopelijk zeer binnenkort. Maar bij onze levering was de rits van de zonnekap ook losgelaten. We kregen direct een nieuwe opgestuurd en de kapotte konden we zelf wegdoen..

2 jaar geleden
Reactie op Momo96
Hi, mijn ervaring is anders met babypark. We hebben hem een keer laten make ...
De eerste keer kwamen ze ook aan huis. En dat vond ik heel netjes en fijn.
Jullie kregen een nieuwe wagen van babypark?

2 jaar geleden
Wij hebben hem nu 2,5 maand in gebruik en 1 klik ding is ook lam en bij het lopen piept het frame!!

2 jaar geleden
Wij hebben hem nu 2,5 maand in gebruik en 1 klik ding is ook lam en bij het ...
Nou precies dit! Bij ons piept die ook en beide klik dingen (voor de tweede keer) zijn lam!

2 jaar geleden
Is ook er ook bij iemand waarbij dit allemaal niet voorkomt? Wij hebben hem net binnen en inderdaad is de rust van de zonnekap ook kapot krijgen nu een nieuwe maar wij moeten nog even wachten op onze kleine ( okt ) dus hoop dat die klik dingen niet lam worden en het allemaal goed gaat dus vandaar mijn vraag of er ook iemand is die geen problemen heeft met de dubatti two ?

2 jaar geleden
Reactie op Nikkir12
Is ook er ook bij iemand waarbij dit allemaal niet voorkomt? Wij hebben hem ...
De eerste 3 maanden hadden wij nergens last van. Pas na gebruik kwam het

2 jaar geleden
Er staat in de wet dat wanneer je er geen vertrouwen meer in hebt dat ze het apparaat kunnen repareren, je vervanging of je geld terug kan eisen. Hoeveel keer ze dit mogen proberen staat echter nergens vastgelegd. Bij veel bedrijven geld wel intern dat ze na 3 reparaties zelf ook wel overtuigd zijn dat het niet gaat lukken en geven ze geld terug.
Je kan met deze pagina van consuwijzer:
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen
Naar het bedrijf gaan, en aangeven dat je het wel genoeg vind en dat je het ook al op de kassa site heb staan. Mochten ze hier geen gehoor aan geven, dan kan je een aangetekende brief naar hun hoofdkantoor (als ze die hebben) sturen met dezelfde mededeling.
Even geplakt van het kassa forum.
Er stond mij namelijk iets bij dat na een aantal keer repareren ze je een nieuw product moeten aanbieden.

2 jaar geleden
Reactie op Nikkir12
Is ook er ook bij iemand waarbij dit allemaal niet voorkomt? Wij hebben hem ...
Zie je berichtje nu pas, had er waarschijnlijk overheen gelezen.
Bij ons begonnen de problemen na 3/4 weken in gebruik.
Verder heb ik al meerdere mensen gehoord over de problemen. Heel jammer, want het is echt een prachtige wagen.
Puntje waar ik nu tegenaan loop is dat, mijn zoontje graag wilt zitten, maar ook graag nog slaapt in de reiswieg. (Is bijna 5 maanden)
Wat ik jammer vind aan deze wagen is dat het best wel een gedoe is om het zit gedeelte om te bouwen naar de reiswieg. Terwijl wij nu eigenlijk een beetje in die tussen fase zitten.
En daarbij kan het zit gedeelte niet helemaal plat, want dan bungelen de beetjes in de lucht. Als het zit gedeelte helemaal plat zou kunnen, zou het ook prima zijn geweest.

vorig jaar
Reactie op MamaMila88
We hebben hem ook staan maar nog niet gebruikt! Hopelijk zeer binnenkort. M ...
Hoi, misschoen een stomme vraag.. Bij ons ook de rits kapot van de kap. Nieuwe opgestuurd gekregen. Maar we krijgen de oude kap niet van de beugel af die erin zit zeg maar... Kliksysteem om de kap los te maken snappen we.. Maae moet je de kap aan een kant met een schroevendraaier/imbus losdraaien, zodat de stof eraf kan? Of zien wij iets over het hoofd... 🙈

vorig jaar
Reactie op Mh0208
Hoi, misschoen een stomme vraag.. Bij ons ook de rits kapot van de kap. Nie ...
Ja klopt met een schroevendraaier. De kap zit met plastic ingeklemd en die klemmetjes kan je terug drukken met de schroevendraaier, zodat de kap er in het geheel af kan. Weet niet of het zo duidelijker is 😅