18 Reacties

2 jaar geleden

Heb ik ook, als je naar beneden swipt, zie je het wel

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Heb ik ook, als je naar beneden swipt, zie je het wel
Ja soms wel soms niet. Moet elke keer de app helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten. Heel irritant 😫

2 jaar geleden

Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter die aan staat te maken. In de nieuwste update zou dit probleem verholpen moeten zijn. Welke versie van de app heb je? (Dit vind je bij profiel -> instellingen -> over de app). Als je dit ook nog bij de nieuwe app hebt, geef ik het morgen meteen door en moet het snel opgepakt worden. Mocht je nog de oude versie hebben, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen met de nieuwe update! 😊

2 jaar geleden

Heb ik ook en swipen naar beneden werkt dan niet. Moet dan altijd een paar minuten wachten tot alles er wel weer op komt.

2 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter ...
Beste roos, kun je een screenshot sturen van de pagina met de versie van de app na de laatste update. Ik ben benieuwd welke versie het nu moet zijn en of m'n tel dan dus automatisch update.

2 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter ...
Deze versie

2 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter ...
En nog steeds het zelfde probleem

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Heb ik ook en swipen naar beneden werkt dan niet. Moet dan altijd een paar ...
Ja dat heb ik dus ook.

2 jaar geleden

Ik vraag heel even of mijn collega Koen hiernaar wil kijken! Die komt er nog even op terug😊

2 jaar geleden

Ow jemig dat heb ik wel een hele oude, ofniet? 1.7.6.89 (89) (ik ervaar nooit problemen trouwens)

2 jaar geleden

Bedankt allen voor het doorgeven! Nog even de vraag: - Hebben jullie dit al langer (al voor de laatste update) - Hebben anderen met dit probleem ook de laatste versie (118)?

2 jaar geleden

Reactie op Koen | Admin

Bedankt allen voor het doorgeven! Nog even de vraag: - Hebben jullie dit ...
Ik heb dit sinds een paar weken al het is heel irritant. Ik heb inmiddels dus die update maar ervaar nog steeds dezelfde problemen.

2 jaar geleden

We hebben onze developer laten kijken, maar het lukt nog niet de oorzaak te ontdekken. Zouden jullie ons nogmaals willen helpen? Ze stuurt deze vragen: - Wat doe je voor dit gebeurd? Openen ze net de app of komen ze vanuit een bepaald scherm bijvoorbeeld? - Welke Android-versies hebben deze gebruikers? - Wat betekent dit precies, “wachten tot ze het weer kunnen openen”? - Ik zie dat ze filters ingesteld hebben, hoeveel / welke? (Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft) - Er staat nog een een nieuwe versie klaar (1.10.2.120), die staat nu op 100%, dus wellicht kunnen ze die nog even proberen Heel fijn als jullie dit kunnen sturen. Als het lukt een filmpje te maken is dat helemaal super. Deze kun je eventueel sturen naar koen@24baby.nl Hopelijk lukt het zo het probleem te vinden.

2 jaar geleden

Bij mij is het opgelost. Als ik op forum klik duurt het 2/3 seconden voordat de topics verschijnen. Maar dat is bij de andere paginas ook. Ik heb Android 11

2 jaar geleden

Hier is het ook opgelost 😊

2 jaar geleden

Hier is het ook opgelost 😊
Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk dat het soms wel en soms niet gebeurd?

2 jaar geleden

Reactie op Koen | Admin

Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk da ...
Ik heb het idee na de update. Die ik gister heb gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Koen | Admin

Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk da ...
Ik heb de app nogmaals verwijderd en helemaal opnieuw gedownload en voor nu doet ie het gewoon weer normaal. Als het weer veranderd meld ik t weer. In iedergeval bedankt voor de hulp. Hopelijk wordt het bij andere ook opgelost.