Problemen met de 24baby App

Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgen
Heel vaak als ik het forum wil bekijken lukt dat niet waar ligt dit aan Zie foto
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op sjorss6
Heb ik ook, als je naar beneden swipt, zie je het wel
Ja soms wel soms niet. Moet elke keer de app helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten. Heel irritant ๐Ÿ˜ซ
Roos | 24Baby
2 maanden geleden
Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter die aan staat te maken. In de nieuwste update zou dit probleem verholpen moeten zijn. Welke versie van de app heb je? (Dit vind je bij profiel -> instellingen -> over de app). Als je dit ook nog bij de nieuwe app hebt, geef ik het morgen meteen door en moet het snel opgepakt worden. Mocht je nog de oude versie hebben, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen met de nieuwe update! ๐Ÿ˜Š
fleetwoodmam
2 maanden geleden
Heb ik ook en swipen naar beneden werkt dan niet. Moet dan altijd een paar minuten wachten tot alles er wel weer op komt.
Plien2908
2 maanden geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter die aan staat te maken. In de nieuwste update zou dit probleem verholpen moeten zijn. Welke versie van de app heb je? (Dit vind je bij profiel -> instellingen -> over de app). Als je dit ook nog bij de nieuwe app hebt, geef ik het morgen meteen door en moet het snel opgepakt worden. Mocht je nog de oude versie hebben, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen met de nieuwe update! ๐Ÿ˜Š
Beste roos, kun je een screenshot sturen van de pagina met de versie van de app na de laatste update. Ik ben benieuwd welke versie het nu moet zijn en of m'n tel dan dus automatisch update.
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter die aan staat te maken. In de nieuwste update zou dit probleem verholpen moeten zijn. Welke versie van de app heb je? (Dit vind je bij profiel -> instellingen -> over de app). Als je dit ook nog bij de nieuwe app hebt, geef ik het morgen meteen door en moet het snel opgepakt worden. Mocht je nog de oude versie hebben, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen met de nieuwe update! ๐Ÿ˜Š
Deze versie
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Hoi! Wat vervelend dat dit gebeurt. Waarschijnlijk heeft dit met de filter die aan staat te maken. In de nieuwste update zou dit probleem verholpen moeten zijn. Welke versie van de app heb je? (Dit vind je bij profiel -> instellingen -> over de app). Als je dit ook nog bij de nieuwe app hebt, geef ik het morgen meteen door en moet het snel opgepakt worden. Mocht je nog de oude versie hebben, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen met de nieuwe update! ๐Ÿ˜Š
En nog steeds het zelfde probleem
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op fleetwoodmam
Heb ik ook en swipen naar beneden werkt dan niet. Moet dan altijd een paar minuten wachten tot alles er wel weer op komt.
Ja dat heb ik dus ook.
Roos | 24Baby
2 maanden geleden
Ik vraag heel even of mijn collega Koen hiernaar wil kijken! Die komt er nog even op terug๐Ÿ˜Š
Koen | Admin
2 maanden geleden
Bedankt allen voor het doorgeven! Nog even de vraag: - Hebben jullie dit al langer (al voor de laatste update) - Hebben anderen met dit probleem ook de laatste versie (118)?
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Koen | Admin
Bedankt allen voor het doorgeven! Nog even de vraag: - Hebben jullie dit al langer (al voor de laatste update) - Hebben anderen met dit probleem ook de laatste versie (118)?
Ik heb dit sinds een paar weken al het is heel irritant. Ik heb inmiddels dus die update maar ervaar nog steeds dezelfde problemen.
Koen | Admin
2 maanden geleden
We hebben onze developer laten kijken, maar het lukt nog niet de oorzaak te ontdekken. Zouden jullie ons nogmaals willen helpen? Ze stuurt deze vragen: - Wat doe je voor dit gebeurd? Openen ze net de app of komen ze vanuit een bepaald scherm bijvoorbeeld? - Welke Android-versies hebben deze gebruikers? - Wat betekent dit precies, โ€œwachten tot ze het weer kunnen openenโ€? - Ik zie dat ze filters ingesteld hebben, hoeveel / welke? (Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft) - Er staat nog een een nieuwe versie klaar (1.10.2.120), die staat nu op 100%, dus wellicht kunnen ze die nog even proberen Heel fijn als jullie dit kunnen sturen. Als het lukt een filmpje te maken is dat helemaal super. Deze kun je eventueel sturen naar koen@24baby.nl Hopelijk lukt het zo het probleem te vinden.
sjorss6
2 maanden geleden
Bij mij is het opgelost. Als ik op forum klik duurt het 2/3 seconden voordat de topics verschijnen. Maar dat is bij de andere paginas ook. Ik heb Android 11
Koen | Admin
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hier is het ook opgelost ๐Ÿ˜Š
Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk dat het soms wel en soms niet gebeurd?
sjorss6
2 maanden geleden
Reactie op Koen | Admin
Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk dat het soms wel en soms niet gebeurd?
Ik heb het idee na de update. Die ik gister heb gehad.
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Koen | Admin
Is dat na het downloaden van weer een nieuwe versie? Of heb je de indruk dat het soms wel en soms niet gebeurd?
Ik heb de app nogmaals verwijderd en helemaal opnieuw gedownload en voor nu doet ie het gewoon weer normaal. Als het weer veranderd meld ik t weer. In iedergeval bedankt voor de hulp. Hopelijk wordt het bij andere ook opgelost.