2 Reacties

2 maanden geleden

Ten eerste lijkt het me een gesprek met de juf waard, waarin je ook aangeeft hoe de boodschappen over komen (dus altijd maar negativiteit) en of het ook klopt dat ze zo'n negatief beeld hebben over je dochter. Kleuters zijn niet gemaakt om lang te zitten en daarnaast is het natuurlijk wel aftasten hoe de regels zijn. Hoe werkt dit bij jullie thuis? Is je dochter bijvoorbeeld heel gevoelig voor complimenten of beloningen? Misschien dat je dit ook aan de juf mee kan geven als een werkende aanpak. Daarnaast bestaat er tegenwoordig heel veel materiaal voor kinderen om zich te concentreren en tóch bezig te zijn. Denk aan de 'pop its' of inderdaad juist friemel armbandjes. Samen zoeken met de juf ,op een positieve manier, naar een werkende aanpak lijkt me voor alle partijen het beste. Succes!

2 maanden geleden

Klop wat u zegd, heb zelf 2 keer een gesprek aan gekaart ook verteld over de negatieve tijd. Maar dan komt het antwoord je overval me nu met de vraag en weet er geen antwoord op. En maart pas tijd voor een gesprek. thuis spelen we nu meer spellen en puzzelen voor consetratie. Wat ze zelf leuk vind. Zou ook eens naar de pop it gaan kijken zou ze denk ook erg leuk vinden. En thuis voor de zomer luisterde ze ook nergens naar meer en opruimen mee helpen. Dat gaat nu eigenlijk heel goed. Maar door de juf alleen negatieve punten benoem maak ik me zorgen. Mijn man zeg ook ze is jong moet nog veel leren.