25 Reacties

3 jaar geleden

Een test na aflees tijd is helaas ongeldig..🥲

3 jaar geleden

Ik zou er voor de zekerheid nog een doen, maar ik denk dat deze hartstikke positief is!

3 jaar geleden

Zo lang na de afleestijd is de test niet meer betrouwbaar. Om het zeker te weten kan je het beste morgen ochtend nog een test doen met ochtend urine.

3 jaar geleden

Moet het niet een plusje zijn bij deze testen?

3 jaar geleden

Denk dat je opnieuw een test moet doen en dan binnen afleestijd aflezen. Of zon clearblue digital.

3 jaar geleden

Dit kan indroger zijn. Morgen opnieuw testen, bijsluiter lezen wat betreft afleestijd en die test na afleestijd weggooien als ie binnen afleestijd negatief is.

3 jaar geleden

Moet het niet een plusje zijn bij deze testen?
Nee je hebt ook cb's met een streepje.

3 jaar geleden

Wel spannend ik zou idd opnieuw gaan testen en dan binnen de afleestijd het resultaat aflezen. Ik duin voor je

3 jaar geleden

Een streep na afleestijd betekent in principe niets. Als je nog niet ongesteld wordt zou ik over 1 of 2 dagen nog eens testen

3 jaar geleden

Als je onveilige seks hebt gehad een dag na je menstruatie, dan is de kans dat je daardoor zwanger bent geraakt toch heel erg klein? En hoe weet je wanneer je ovulatie was? Heb je ovulatietesten gebruikt? Of begrijp ik het nou verkeerd? Het testresultaat is sowieso ongeldig, maar als je al drie dagen overtijd bent, dan kan je gerust nog een test doen (al dan niet morgenochtend). Alleen een test kan je een antwoord geven. Een onderbuikgevoel, veel emoties voelen en misselijkheid zeggen helaas niet zoveel. Heel veel succes.

3 jaar geleden

Denk niet dat dit positief is hoor. Zie het vaker voorbij komen met deze testen na afleestijd... Morgen nog eens doen en dan alleen binnen de tijd aflezen, staat er niks, gelijk weggooien, hoef je ook niet te twijfelen

3 jaar geleden

Test altijd binnen de afleestijd bekijken anders opnieuw testen

3 jaar geleden

Dit is helaas een indrooglijn. Al vaker gehad bij CB wanneer hij even ligt..

3 jaar geleden

Er is niet voor niets een afleestijd aan verbonden dus nee, deze is niet meer geldig. Maar 1 dag na je menstruatie, hoe moet ik dat zien? Dat je menstruatie net gestopt was? Of dat je net 1 dag begonnen was met bloeden? In dat laatste geval is de kans echt nihil dat je zwanger bent. Ik zou nog een test dagen en over een dag of 2 nogmaals testen met ochtendurine. Daarnaast wil ik je met klem adviseren om eerst even goed met je partner om de tafel te gaan zitten en bespreken hoe jullie er in staan om (nu) aan kinderen te willen beginnen. Tijdens de seks is in mijn ogen een zeer slecht moment om die keuze definitief te maken.

3 jaar geleden

Zoals ik al zei in je andere gesloten topic is aflezen na de afleestijd absoluut niet betrouwbaar. CB is daarin 1 van de slechtste testen die je kunt kiezen omdat deze 99/100 keer een streep geven buiten afleestijd. Bij 3 dagen overtijd had je een knaller moeten hebben en ook al ben je altijd regelmatig , alsnog kan het voorkomen dat je eisprong later is, wat gelijk het moment van seks veel te vroeg zou maken voor een bevruchting

3 jaar geleden

Een dag na je menstruatie kan je zwanger raken als je een korte cyclus hebt. Je zegt dat je cyclus normaal 27 dagen is. Dus dat is een normale cyclus, waardoor de kans dat je zwanger bent geworden een dag na menstruatie zeer klein is. Een eicel kan 2 tot max 7 dagen overleven. De eisprong komt ongeveer 14 dagen voor je menstruatie.

3 jaar geleden

Reactie op MariekeD1986

Zoals ik al zei in je andere gesloten topic is aflezen na de afleestijd abs ...
Thanks Reggy, ik heb vandaag een test van de action gedaan. Blijkt negatief, maar ben nog niet aan het menstrueren, dus dat vind ik vreemd, nog nooit voorgekomen. Ik wacht nog eventjes met die andere testen.

3 jaar geleden

Reactie op Ukkie21

Er is niet voor niets een afleestijd aan verbonden dus nee, deze is niet me ...
Een dag niet meer bloedde. Ben nog niet aan het menstrueren. Dus sta is vreemd. Test gedaan van de action dit keer, blijkt negatief. Heb er nog 2, die ga ik later deze week doen. Als ik nog steeds niet menstrueer.

3 jaar geleden

Helaas kan een menstruatie ook uitblijven om andere reden, niet alleen zwangerschap

3 jaar geleden

De mijne zagen er ook er ook zo uit na een uur, sorry maar deze test geeft echt heftige indrogers