5 Reacties

één jaar geleden

Up

één jaar geleden

Zou het hier posten https://community.24baby.nl/forum/algemeen/feedback-en-suggesties-app-3-y5gx0E

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Zou het hier posten https://community.24baby.nl/forum/algemeen/feedback-en ...
Dit is een goede inderdaad. Als aanvulling (en ik ben niet betrokken bij dit platform) doe ik een aanname: wellicht is de verdeling gebruikers app - gebruikers website zo uit verhouding, dat ze zich focussen op de grootste groep (appgebruikers) om zo te ontwikkelen op 1 vlak en daarmee minder kosten te hoeven maken.

één jaar geleden

Dit is inderdaad een reden! Maar de belangrijkste was dat we anders op twee plekken alles moesten aanpassen. Er is gekeken hoeveel mensen zich registreerden via web en hoeveel mensen zich via deze manier inloggen en het forum gebruiken. Dit waren er zo weinig dat het voor ons niet waard was om bij elke verandering ook web aan te passen. Daarbij werkte het niet top en gingen er regelmatig dingen stuk bij updates. Het kostenplaatje was dus de reden voor dit besluit. 24baby (en dan vooral de community) is nu dus een app, die ook beschikbaar is via web. Zo kan je het het beste zien. Daarbij kwam dat het overstappen naar registeren via de app ook er voor zorgt dat er veel minder makkelijk nep, spam en trolaccounts aangemaakt kunnen worden. Op deze manier hebben we al heel wat spambots kunnen weren. Ook is het voor mensen die geblokkeerd zijn, minder makkelijk om opnieuw een account aan te maken. Dat helpt mee voor de sfeer op het forum. Het forum gebruiken via web kan dus wel gewoon! Alleen het registreren moet via de app. (Ik had iets hiervoor ook een reactie geplaatst, maar die was niet helemaal volledig. Vandaar dat ik nu een nieuwe plaats)