25 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Heeeeul veel paaseieren eten
Daarnaast brunchen we bij mijn ouders en verst ...
Oh ik vind dat altijd super gezellig, gourmetten 馃榾 haha

2 jaar geleden
1ste paasdag brunchen met mijn kant van de familie bij mijn ouders. Vaak gaan we 2de paasdag koffie drinken bij mijn schoonouders. Verder hebben we 2de paasdag vaak lekkere broodjes thuis dat we met ons eigen gezin lekker eten en gaan ook vaak wandelen of iets leuks doen met mooi weer.

2 jaar geleden
Ik ben jarig 1e paasdag dus dan dan komt de familie.
2e paasdag heeft mijn zusje bedacht dat ze iets met de kleintjes (haar neefje en nichtje schelen half jaar) wil doen. Ze weet alleen zelf nog niet wat 馃檲

2 jaar geleden
Eerste Paasdag thuis brunchen met het gezin, paaseieren zoeken/schilderen en samen spelletjes spelen. Tweede Paasdag brunchen bij m'n schoonouders en daarna bowlen en gourmetten met mijn ouders :)

2 jaar geleden
Wij zijn gewoon met ons gezin, gaan uitgebreid brunchen en eieren zoeken. Meer eigenlijk ook niet.

2 jaar geleden
Mijn moeder en ik ontbeten altijd samen en gingen daarna op bezoek bij opa.
Nu doe ik er zelf niks meer aan omdat ik in 2018 bekeerd ben tot de islam.
Ik vond het wel altijd super gezellig

2 jaar geleden
Eerste Paasdag brunchen bij mijn schoonouders en tweede Paasdag werken..

2 jaar geleden
Even kijken wanneer ik beval haha. Anders 2e paasdag bij mn ouders n brunch

2 jaar geleden
Hier 1e paasdag werken, 's avonds met gezin lekker eten thuis. En 2e paasdag brunch met schoonouders bij ons thuis, 's avonds eten bij mijn ouders.

2 jaar geleden
Onze jongste wordt 1 en dat vierem we de dag voor pasen. Normaal gaan we op 1e paasdag brunchen bij mijn ouders. Ik heb er nog niks van gehoord en hoop eigenlijk dat het dit jaar niet doorgaat. Dan ontbijten we uitgebreid thuis, paaseitjes zoeken, gewoon lekker met het gezin

2 jaar geleden
Ik moet beide dagen werken 馃お
Wij doen nooit echt iets bijzonders. Ons zoontje is nog te klein om paaseitjes te zoeken. Ik denk dat we gewoon iets lekkers gaan eten 馃槃

2 jaar geleden
Paasbrunch en diner bij familie! En tweede paasdag thuis een brunch. En eieren zoeken en verven met ons zoontje.