25 Reacties

2 jaar geleden

Heeeeul veel paaseieren eten Daarnaast brunchen we bij mijn ouders en verstoppen zij eitjes voor de kleinkinderen. En 2e paasdag gaan we 鈥榮 avonds eten bij mijn schoonfamilie, hopelijk niet gourmetten maar dat is het meestal wel馃槤

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Heeeeul veel paaseieren eten Daarnaast brunchen we bij mijn ouders en verst ...
Oh ik vind dat altijd super gezellig, gourmetten 馃榾 haha

2 jaar geleden

Oh ik vind dat altijd super gezellig, gourmetten 馃榾 haha
Ik ook! Alleen dat je dan 鈥榮 avonds thuiskomt en alle 4 zo erg stinkt vind ik dan zo onhandig met die kleintjes schoonmaken en opnieuw in bed馃槤

2 jaar geleden

wij gaan met pasen dit keer een weekend weg naar frankrijk .

2 jaar geleden

1ste paasdag brunchen met mijn kant van de familie bij mijn ouders. Vaak gaan we 2de paasdag koffie drinken bij mijn schoonouders. Verder hebben we 2de paasdag vaak lekkere broodjes thuis dat we met ons eigen gezin lekker eten en gaan ook vaak wandelen of iets leuks doen met mooi weer.

2 jaar geleden

Mijn man gaat zaterdag voetballen, ik ga zondag naar Ajax en maandag genieten we gewoon van de dag zoals het een zondag zou zijn. Niets speciaals dus.

2 jaar geleden

Ik ben jarig 1e paasdag dus dan dan komt de familie. 2e paasdag heeft mijn zusje bedacht dat ze iets met de kleintjes (haar neefje en nichtje schelen half jaar) wil doen. Ze weet alleen zelf nog niet wat 馃檲

2 jaar geleden

Eerste Paasdag thuis brunchen met het gezin, paaseieren zoeken/schilderen en samen spelletjes spelen. Tweede Paasdag brunchen bij m'n schoonouders en daarna bowlen en gourmetten met mijn ouders :)

2 jaar geleden

Wij zijn gewoon met ons gezin, gaan uitgebreid brunchen en eieren zoeken. Meer eigenlijk ook niet.

2 jaar geleden

Mijn moeder en ik ontbeten altijd samen en gingen daarna op bezoek bij opa. Nu doe ik er zelf niks meer aan omdat ik in 2018 bekeerd ben tot de islam. Ik vond het wel altijd super gezellig

2 jaar geleden

Hmm niet echt een invulling. Ik zoek ook even inspiratie. Wrs moet mijn vriend gewoon werken. We willen wel uitgebreid brunchen samen, wellicht samen eitjes zoeken en eitjes verven. Ik hoop op lekker weer, om veel buiten te zijn.

2 jaar geleden

Eerste Paasdag brunchen bij mijn schoonouders en tweede Paasdag werken..

2 jaar geleden

Eerste paasdag brunchen in een restaurant met schoon familie. 2e paasdag nog geen idee.

2 jaar geleden

Even kijken wanneer ik beval haha. Anders 2e paasdag bij mn ouders n brunch

2 jaar geleden

Bij ons niets bijzonders. We genieten gewoon van een extra vrije dag met gezin!

2 jaar geleden

Hier 1e paasdag werken, 's avonds met gezin lekker eten thuis. En 2e paasdag brunch met schoonouders bij ons thuis, 's avonds eten bij mijn ouders.

2 jaar geleden

Onze jongste wordt 1 en dat vierem we de dag voor pasen. Normaal gaan we op 1e paasdag brunchen bij mijn ouders. Ik heb er nog niks van gehoord en hoop eigenlijk dat het dit jaar niet doorgaat. Dan ontbijten we uitgebreid thuis, paaseitjes zoeken, gewoon lekker met het gezin

2 jaar geleden

Ik moet beide dagen werken 馃お Wij doen nooit echt iets bijzonders. Ons zoontje is nog te klein om paaseitjes te zoeken. Ik denk dat we gewoon iets lekkers gaan eten 馃槃

2 jaar geleden

Paasbrunch en diner bij familie! En tweede paasdag thuis een brunch. En eieren zoeken en verven met ons zoontje.

2 jaar geleden

Lekker met m鈥檔 vriend en kind paaseieren zoeken en eieren verven 馃グ 2e paasdag verplicht eten bij m鈥檔 schoonouders 馃檮