10 Reacties
3 jaar geleden
Jazeker! Onze tweede kwam er ook bij, dus een beetje dubbele noodzaak. Maar nooit problemen mee gehad! De eerste paar maanden met een uitvalhekje (aan een kant, ze heeft een bedbank), maar die kon al snel weg. We vinden haar nog regelmatig in de meest rare posities in bed (de laatste week telkens met haar benen tot de knieën op de rand 😅, dus overdwars in bed), maar ze slaapt algemeen gesproken veel beter (bepaalde periodes nagelaten).
3 jaar geleden
Reactie op Chantal2019
Jazeker! Onze tweede kwam er ook bij, dus een beetje dubbele noodzaak. Maar ...
En om welke reden heb je dit gedaan? Heb je eerst in een slaap zakje gedaan gezien ze zo onrustkg is?
3 jaar geleden
Vroeg niet perse, ze was net geen 2 jaar. Gekozen omdat ze ook altijd wakker werd en met inslapen moeten we erbij blijven. Maar ze slaapt er prima in en wij slapen er vaak bij indien nodig of anders toch bij ons liggen. Het is een bedhuisje met zo’n hekje erom en ze blijft er meestal in liggen als ze wakker wordt totdat we haar gaan pakken haha.
3 jaar geleden
Hier ook met 1,5 om dezelfde reden, wel een peuterbed. Ging heel goed! Sliep meteen beter, kwam niet meer klem te liggen en had genoeg ruimte om te draaien. Enige is dat ik later wel soms spijt heb gehad, heb je een peuter die wel heel makkelijk uit bed kant.. dan zou een ledikant soms wel makkelijker zijn geweest maar nooit extreem ofzo hoor
3 jaar geleden
Reactie op Babygirlaug
En om welke reden heb je dit gedaan? Heb je eerst in een slaap zakje gedaan ...
Zelfde redenen, onrustig slapen, veel wakker en vooral ook gedoe met het (weer) inslapen. We zijn wel begonnen met de slaapzak, maar al snel daarna werd het zomer en hebben we haar enkel onder een dekbedovertrek gelegd. Toen in de winter, werd ze net twee, eerst het zomerdeel en daarna pas later ook het winterdeel van een dekbed erbij. Ze wilde er al wel erg snel een kussen bij, die hebben we toen gehaald in overleg met een winkel, sindsdien slaapt ze wel meer met haar hoofd een richting op, dus dat hielp ook.
3 jaar geleden
Niet om deze redenen maar mijn jongens zijn allemaal rond de 1,5 naar een groot bed gegaan. 1 heeft nu toevallig een peuterbed omdat ik die zo mooi vond 😂🤭 maar de rest is direct naar een 1 persoon gegaan. Nooit problemen gehad..
3 jaar geleden
Hebben wij voor gekozen met 1.5 jaar inderdaad maar meer met de gedachte dat we dan bij haar in bed kruipen als ze weer onrustig is.. en dat werkt. Ze slaapt veel beter en zelfs door alleen keerzijde is dat mijn partner of ik halverwege de nacht verplaatste naar haar bed als ze wakker werd.
3 jaar geleden
Reactie op Baby_girl
Hebben wij voor gekozen met 1.5 jaar inderdaad maar meer met de gedachte da ...
Wat fijn zeg!! Sliep ze tussen jullie in ook onrustig?