18 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op 2020mama
Goede tip. Wij kochten bij ecoplaza of andere ecologische winkels maar ware ...
Ja hier het zelfde!
7 maanden geleden
Reactie op EnthousiasteAzuur996231
Bij de notenshop online! Heb je potjes van 300 gr
Ik ga kijken Dankjewel!
7 maanden geleden
Bij de allergie poli gaven ze bij ons aan dat je de noten ook fijn mag malen en dan bijvoorbeeld door wat yoghurt mengen. Zo kan je ook noten geven waarvan de 100% pasta's slecht te krijgen zijn.
Bij pit & pit hebben ze ook veel soorten 100% notenpastas en niet in te grote potjes. Maar uiteraard wel verzendkosten dus echt voordelig is het niet.
7 maanden geleden
Reactie op eline199
Bij de allergie poli gaven ze bij ons aan dat je de noten ook fijn mag male ...
Ja vijzel of malen, maar de meeste noten zijn daar echt een beetje te hard voor om dat lekker 'glad' te krijgen, mn dochter is pas 8mnd en zulke stukjes noot vind ik spannend en gebruik liever dus glad.
Eindstand is toch dat ik alles elke week moet blijven geven dus ik kan op een gegeven moment alle pasta's bij elkaar doen in een grote pot, daar kan ik dan ook wel even mee vooruit.
7 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ja vijzel of malen, maar de meeste noten zijn daar echt een beetje te hard ...
Ik ben groot fan van de Microplane rasp. Krijg je prachtige heeeeele dunne flinters van. Voor noten provocatie heb ik er walnoten, hazelnoten, cashewnoten etc mee geraspt. (Ik gebruik m nu nog in de keuken voor parmezaan, citroenrasp etc.) Ipv aanrommelen met amandelen zou ik amandelmeel kopen, want dat is niks anders dan 100% fijngemalen amandel, scheelt een boel gedoe.