18 Reacties

7 maanden geleden

Bij de notenshop online! Heb je potjes van 300 gr

VRIEND

7 maanden geleden

Reactie op EnthousiasteAzuur996231

Goede tip. Wij kochten bij ecoplaza of andere ecologische winkels maar waren meteen grote potten. Moesten ook blijven aanbieden ivm verhoogde kans door ook pinda allergie.

7 maanden geleden

Reactie op 2020mama

Goede tip. Wij kochten bij ecoplaza of andere ecologische winkels maar ware ...
Ja hier het zelfde!

7 maanden geleden

Reactie op EnthousiasteAzuur996231

Ik ga kijken Dankjewel!

7 maanden geleden

AH heeft een aantal soorten.

7 maanden geleden

Bio Today heeft verschillende varianten in kleine potjes. Staan bij Jumbo, AH, Plus, etc.

7 maanden geleden

Ik koop het op de markt en daar kun je ook online kopen: deolienoot.nl

7 maanden geleden

Jumbo 350gr 3,98

7 maanden geleden

Wij hebben het gekocht bij de AH. Heel veel verschillende soorten hebben ze van het AH merk

7 maanden geleden

De notenshop.nl

7 maanden geleden

In de biowinkel zie ik er vaak van 150 gram in veel soorten. Wel enorm duur.

7 maanden geleden

Bij de allergie poli gaven ze bij ons aan dat je de noten ook fijn mag malen en dan bijvoorbeeld door wat yoghurt mengen. Zo kan je ook noten geven waarvan de 100% pasta's slecht te krijgen zijn. Bij pit & pit hebben ze ook veel soorten 100% notenpastas en niet in te grote potjes. Maar uiteraard wel verzendkosten dus echt voordelig is het niet.

7 maanden geleden

Ik zie dat pit en pit van elke soort een 100% pure notenpasta heeft. Pistache, cashew, walnoot, ... echt allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op eline199

Bij de allergie poli gaven ze bij ons aan dat je de noten ook fijn mag male ...
Gratis boven de 40 euro, daar zal ze aan zitten bij alle soorten denk ik.

7 maanden geleden

Reactie op eline199

Bij de allergie poli gaven ze bij ons aan dat je de noten ook fijn mag male ...
Ja vijzel of malen, maar de meeste noten zijn daar echt een beetje te hard voor om dat lekker 'glad' te krijgen, mn dochter is pas 8mnd en zulke stukjes noot vind ik spannend en gebruik liever dus glad. Eindstand is toch dat ik alles elke week moet blijven geven dus ik kan op een gegeven moment alle pasta's bij elkaar doen in een grote pot, daar kan ik dan ook wel even mee vooruit.

7 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja vijzel of malen, maar de meeste noten zijn daar echt een beetje te hard ...
Ik ben groot fan van de Microplane rasp. Krijg je prachtige heeeeele dunne flinters van. Voor noten provocatie heb ik er walnoten, hazelnoten, cashewnoten etc mee geraspt. (Ik gebruik m nu nog in de keuken voor parmezaan, citroenrasp etc.) Ipv aanrommelen met amandelen zou ik amandelmeel kopen, want dat is niks anders dan 100% fijngemalen amandel, scheelt een boel gedoe.

7 maanden geleden

Wij hebben gewoon potten van AH gehaald. Veel verschillende soorten. Niet super klein maar aangezien je het toch moet blijven geven komt dat uiteindelijk wel op. En een heel stuk minder duur dan andere winkels

7 maanden geleden

Wij hebben voor hetzelfde doel pasta’s bij Pit en Pit gekocht.