45 Reacties

4 jaar geleden

Niemand?

4 jaar geleden

Ojee dat wordt je niet blij van, ookal is het erg knap! Heeft ze een slaapzak aan?

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Niemand?
Relax, het is midden in de nacht 馃槀. Draagt ze een slaapzak inderdaad?

4 jaar geleden

Slaapzak! Hier een boefje van 25 maanden, maar kan er nog steeds niet uit zolang hij een slaapzak aan heeft.

4 jaar geleden

Heeft ze slaapzak aan? Dat kan het wat bemoeilijken. Maar mijn zoontje kon het toen nog steeds 馃槄 Als je boven slaapt Heb je al een traphekje? Rond 1 jaar is ook slaapregressie, dus dan zou ik geen bedje ombouwen.

4 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Ojee dat wordt je niet blij van, ookal is het erg knap! Heeft ze een slaapz ...
Nee dat weigert ze echt. Alles geprobeerd.

4 jaar geleden

Heeft ze slaapzak aan? Dat kan het wat bemoeilijken. Maar mijn zoontje kon ...
Oh dat zou het ook kunnen zijn. Ja ze doet het zo'n 7x in een nacht. Normaal geen slaapzak wel in huis maar alsnog ermee uit. Ze maakt zon drama van een slaapzak of elke andere deken.

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Oh dat zou het ook kunnen zijn. Ja ze doet het zo'n 7x in een nacht. Normaa ...
Wat heeft ze aan onder slaapzak? Mijn oudste wilde in het begin alleen romper er onder aan. Ik weet van een vriendin die gruwel van mouwen bij slaapzakken.

4 jaar geleden

Wat heeft ze aan onder slaapzak? Mijn oudste wilde in het begin alleen rom ...
Een romper hebben best een wat warmer huis. En dan zonder mouwen. Maar ze kan der voetjes niet pakken en zo valt ze in slaap met der voetjes hoe raar het ook klinkt 馃ぃ

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook een echte doerak die alles onderzoekt en uitprobeert. Wij hadden ook problemen met slaapzak, maar nu slaapt ze er goed in. Wij hebben een lichte katoenen slaapzak van babydump. Babylook. Ik wil je succes wensen, want je kan er echt wanhopig van worden. Wij hebben haar babybed niet veranderd trouwens.

4 jaar geleden

Toen mijn kids dat begonnen te doen heb ik meteem peuterbed aangeschaft . Dat omdat me oudste dochter vroeger ging klimmen en keihard op der hoofdje was gevallen. Dus deed gewoon peuterbed aanschrafen 馃き

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Een romper hebben best een wat warmer huis. En dan zonder mouwen. Maar ze k ...
Oeee dat ik doe dr niet na 馃槄 En zo'n hydrofiele slaapzak? Die is kei dun en kan ze gewoon bij dr voeten. Ik probeer gewoon mee te denken 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Oh dat zou het ook kunnen zijn. Ja ze doet het zo'n 7x in een nacht. Normaa ...
7x per nacht? Wat gaat ze dan doen als ze bed is? Is ze zo gesteld op haar dekentje? Gek idee misschien maar kan je niet een slaapzak laten maken van haar dekentje met hydrofiel als voering? Een beetje crea bea kan dat wel naaien, of ben ik nu aan het overdrijven 馃槄馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Een romper hebben best een wat warmer huis. En dan zonder mouwen. Maar ze k ...
En slaapzak aan met onderkant open, in slaap laten vallen en dan de zak dicht ritsen? Lipje naar binnen zodat ze het niet zelf open kan maken.

4 jaar geleden

Oeee dat ik doe dr niet na 馃槄 En zo'n hydrofiele slaapzak? Die is kei dun ...
Helaas ook al in huis 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Nibami4

7x per nacht? Wat gaat ze dan doen als ze bed is? Is ze zo gesteld op haar ...
Neeee geen enkele deken wilt ze heb zo'n 8 verschillende geprobeerd zelf een laken. Maar ze wil een dekbed en ik vind haar daar nog xo klein voor?

4 jaar geleden

Reactie op Sellie21

En slaapzak aan met onderkant open, in slaap laten vallen en dan de zak dic ...
Helaas krijsend wakker worden na een half uurtje ook geprobeerd

4 jaar geleden

Zo fijn dat jullie meedenken 馃榿. Inmiddels weer 2x der bed uitgekomen

4 jaar geleden

Reactie op Sammiieeee

Zo fijn dat jullie meedenken 馃榿. Inmiddels weer 2x der bed uitgekomen
Muskietennet over het bedje? Nou is mijn inspiratie op 馃檲 Ik kreeg zelf de tip om de deur op slot te draaien....

4 jaar geleden

Onze middelste dochter is ook vroeg in een peuter bed gegaan. Lekker schattig 130 cm. Ik zou dat gewoon doen. Dat klimmen uit het ledikant zou ik echt levensgevaarlijk vinden. Dadelijk breekt ze dr nek.