40 Reacties

Dat is veel te veel. Je bent zij maag aan het uitrekken.
Kan je niet kleinere voedingen doen en vaker? Vijf keer is ook echt weinig en niet goed voor de bloedsuikerspiegel

vorig jaar

Voor deze termijn zijn dat heel grote flessen. Ik zou terug naar minder cc en vaker voeden. Bereken het totale cc dat hij moet krijgen en deel dat door voedingen van max 100cc

vorig jaar

Reactie op GoedhartigeHart082111

Kan je niet kleinere voedingen doen en vaker? Vijf keer is ook echt weinig ...
Als ik kleinere voedingen geef en vaker wil die alsnog 150 . Hij neemt geen genoegen met kleinere hoeveelheden. We moesten eerder van 7 naar 6 voedingen gaan en dan van 120 maar dit vond die niet meer genoeg

vorig jaar

Reactie op Anoniemwillen Zijn

Dat is veel te veel. Je bent zij maag aan het uitrekken.
Consultatiebureau geeft aan dat het wel iets teveel is , maar dat het voor nu niet erg is als die maar niet nog meer wil . De Max is 1000 cc per dag geven hun aan daar mag je niet overheen.

vorig jaar

Wat voor voeding geef je?
Welke voeding geef je? Misschien speciale voeding voor hongerige baby’s geven? 🤞🏼

vorig jaar

Reactie op Celsie1991

Als ik kleinere voedingen geef en vaker wil die alsnog 150 . Hij neemt geen ...
Welke maat speen heb je erop? Kun je een kleinere maat speen proberen?

vorig jaar

Reactie op Mamavaneenliefmeisje🩷

Welke voeding geef je? Misschien speciale voeding voor hongerige baby’s gev ...
Ik geef nu Kruidvat zuigelingenvoeding . Jaa over die speciale voeding zit ik nu te denken inderdaad .

vorig jaar

Bij ons hielp een kleinere maat speen & de forte (content) voeding van Kruidvat. Zolang je onder een liter per 24 uur blijft, is het oké. Hij is nu al een echte bourgondiër! :)

vorig jaar

Welke maat speen heb je erop? Kun je een kleinere maat speen proberen?
Ik heb nu gewoon maat 1 speen op de dr Brown flessen, heb een prematuur speen geprobeerd maar hij doet dan een uur over voeding en dit was ook niet goed gaven ze aan. Vind het allemaal erg lastig hahah . Is ook mijn eerste kindje dus is sws allemaal zoeken.

vorig jaar

Reactie op L_S

Bij ons hielp een kleinere maat speen & de forte (content) voeding van ...
Ooh kijk dan ga ik dit proberen , had je toen ook de prematuur speen? .

vorig jaar

Reactie op Mandyx94

Wat voor voeding geef je?
Kruidvat zuigelingenvoeding 1

vorig jaar

Reactie op Celsie1991

In meerdere topics komt naar voren dat de ervaring is dat de kunstvoeding van de kruidvat minder vullend is dan andere merken kunstvoeding. Je zou kunnen overwegen een ander merk over te stappen.

vorig jaar

Reactie op Nina-2024

In meerdere topics komt naar voren dat de ervaring is dat de kunstvoeding v ...
Ooh echt ik ga dit even uitzoeken dankje

vorig jaar

Reactie op Celsie1991

Ik geef nu Kruidvat zuigelingenvoeding . Jaa over die speciale voeding zit ...
Ik herken de hoeveelheid van onze kindjes, die wilde ook veel en ook op hele jonge leeftijd. Kruidvat voeding is dan al niet het beste, die verteerd op de een of andere manier heel snel. Hero (ook betaalbaar) werkt bij ons al veel beter en anders overgaan op de hongerige baby voeding denk ik:)
Lees je in over therapeutisch voeden. Om d3 4 is echt echt te lang. Ga naar elke 2 a 3 uur en minder hoeveelheid

vorig jaar

Reactie op Celsie1991

Kruidvat was hier echt troep. Mijn zoon viel af en bleef onverzadigd. Hebben meer kindjes last van helaas!

vorig jaar

Reactie op Celsie1991

Ik heb nu gewoon maat 1 speen op de dr Brown flessen, heb een prematuur spe ...
Hoe lang doet hij erover met maat 1? Ongeveer 15-20min is goed. En daarna evt fopspeen voor zuigbehoefte

vorig jaar

Reactie op Anoniemwillen Zijn

Lees je in over therapeutisch voeden. Om d3 4 is echt echt te lang. Ga naar ...
Dit is op advies van het consultatiebureau.