12 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben de nuna. 2 isofix onderbase, 1 in de auto van mijn man en 1 in mijn auto. Stoel kan je dan erin klikken en meenemen/wisselen.
4 jaar geleden
Maxi cosi 360 family. Dit is een base met isofix voor in je auto, waarop je eerst een draaibare maxi cosi babystoel kunt klikken. Daarna kan je hier een maxi cosi vervolgstoel op klikken. Ideaal, wij willen dit aanschaffen voor onze 2e. (Bij de 1e had ik een standaard maxi cosi babystoel met base voor in de auto te leen, daarna zelf een Britax Romer draaibare stoel gekocht voor tm 4 jaar. Ik schaf nu alleen de base en de babystoel aan dus. Het draaibare vind ik zo fijn!)
4 jaar geleden
Reactie op Mdr2022
Maxi cosi 360 family. Dit is een base met isofix voor in je auto, waarop je ...
Inderdaad de maxi cosi pebble 360 met familie fix 360. Hebben wij ook aangeschaft. Daarna kan de pearl 360 op dezelfde base
4 jaar geleden
Wij wilden eerst ook een losse draaibare maxi cosi maar hoevaak heb je dat nodig het eerste jaar? Meestal zit je baby al in de maxi cosi en is het klikken en vertrekken.
Neem dit mee in je overweging. :)
4 jaar geleden
Reactie op L.bloem
Wij hebbe. Cybex cloud z maxicosi kan draaien en daarna kan op het onderste ...
Klopt! Wij hebben deze ook gebruikt. En nu gebruiken we hem nog met de vervolgstoel erop! Wij zijn fan! 馃憣馃徏
4 jaar geleden
Reactie op DREAM95
Alleen het nadeel dat je dan dus geen losse maxi cosi hebt. Voordeel is dan ...
Ja klopt, ik heb me eigenlijk in mijn zwangerschap niet zo goed verdiept, gewoon maxi cosi gekocht met familyfix. Ik werd een beetje gek dat er zooooveel dingen zijn die je moet aanschaffen en er zooooveel merken zijn etc. Achteraf misschien anders moeten doen maar het is niet anders.
Ik ben naar de winkel gegaan om een vervolg stoel op de familyfix te kopen maar we wilden ook graag draaibare dus heb me deze laten aansmeren 馃ぃ maar geen spijt van.