13 Reacties
6 jaar geleden
ik heb de 360 beker van Nuby en van Muchkin. hij was wel wat ouder toen hij ging drinken uit deze bekers. Met de Nuby beker ging in begin wel lastiger vandaar de andere aangeschaft. Nu gaan ze beide even goed.
ik ben ook fan van rietjesbekers. al is maar omdat ze makkelijk mee zijn te nemen met water er in. maar zou daar geen melk mee geven
6 jaar geleden
Mijn zoon van 3 gebruikt nu nog steeds de 360 graden beker van munchkin. Ook ander merk gehad maar die lekte erg als je die iets schuin hield. Die van munchkin alleen als tie valt. Ideale beker. Onze zoon kan prima uit een gewone beker drinken maar vind dit nog fijn en voldoende vocht vind ik dan net iets belangrijker dan uit een gewone beker drinken
6 jaar geleden
Ideaal! Hier ook na 3 jaar nog steeds een 360 graden nuby beker in gebruik voor in de auto, omdat dit uit onze ervaring echt de enige beker is die niet lekt en geen zin heb in die troep door mijn auto😜
6 jaar geleden
Mijn dochter is ook 6.5 maand oud. De normale melk krijgt ze gewoon nog uit dezelfde fles. Wel probeer ik haar die zelf vast te laten houden. De hele dag door geef ik haar water uit een dr Brown fles met tuutje. Kan ze erg goed zelf. Die 360 beter gooit ze telkens op de grond en dan wordt heel mn vloer nat...
6 jaar geleden
We hebben nu verschillende tuitbekers om te gaan proberen. Mijn dochter drinkt eigenlijk nu alleen als ze sochtends wakker word en savonds voor het slapen een fles. Tussendoor krijgt ze veel water en af en toe wat siroop. Ik ga kijken welke het beste is , andere tips zijn van harte welkom
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb een beetje een stomme vraag, maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij de beker. Waar is dat draaiding bovenop voor 🤷🏼♀️🤨?

5 jaar geleden
Reactie op Baby-2020-
Ik heb een beetje een stomme vraag, maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij ...

Anti lek ventiel
VRIEND
5 jaar geleden
Anti lek ventiel
Aha, die moet altijd dus gewoon goed dichtzitten neem ik aan? Er zijn geen “standen” ofzo bij zo’n beker? Sorry kan het op google echt niet vinden 🙈. En thnx voor je reactie!
5 jaar geleden
Reactie op Baby-2020-
Aha, die moet altijd dus gewoon goed dichtzitten neem ik aan? Er zijn geen ...
Ja precies en geen standen . Ze kunnen langs de gehele rand drinken. Hier groot succes
VRIEND
5 jaar geleden
Ja precies en geen standen . Ze kunnen langs de gehele rand drinken. Hier g ...
Super! Thnx, voelde me zo dom 😂. Ik ga eens kijken hoe het gaat ☺️ de eerste keer snapte ze het niet zo