17 Reacties

5 jaar geleden
Ik wilde per se een "normale" wipstoel, dus een die ze zelf moeten laten wippen. Dat leek me beter voor de ontwikkeling (en kinderen worden toch al zo "lui opgevoed" tegenwoordig).
Ik heb een Babybjorn. Nog maar net, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar hij bevalt tot nu toe goed. Mijn baby zat er meteen lekker in, dat kon je zien. En het is een degelijk ding volgens mij.

5 jaar geleden
Bij de opvang waar onze zoon straks heen gaat hebben ze er een. Toen we daar op gesprek waren hebben we hem er even in gelegd. Hij viel direct in slaap en we hebben hem al die tijd niet gehoord! Dus een positieve ervaring, maar misschien was het een toevalstreffer.
Zelf hebben wij er niet een aangeschaft. Vond ik zonde van het geld. Zo lang gebruik je het niet en voor ons werkt een simpel wipstoeltje ook prima. Of anders lekker bij je in de armen of in draagzak/doek. Genoeg andere manieren.

5 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Ik wilde per se een "normale" wipstoel, dus een die ze zelf moeten laten wi ...
Precies dit, en ik heb denk ik dezelfde stoel! Zit ze heerlijk in. Ik stond echt te kijken toen ik die automatische dingen zag in de winkel, waar gaat het naar toe? Straks ook een robot die de luiers verschoont en de baby eten geeft? Steeds gekkere dingen in babywereld.
(Sorry maar dat is mijn mening)
Nee ik doe het lekker zelf, heb toch verlof, geniet van je kleintje en besteed er aandacht aan. Binnen no time zijn ze groot genoeg om hem zelf te laten "wippen".

5 jaar geleden
Reactie op Dani
Precies dit, en ik heb denk ik dezelfde stoel! Zit ze heerlijk in. Ik ston ...
Ik denk ook dezelfde, alleen de stoffen hoezen zijn verschillend, de basis is dezelfde (ik had even navraag gedaan bij Babybjorn zelf omdat ik het niet goed begreep).
Hij wipt makkelijk, dus ik denk ook dat ze het snel zelf kunnen.

5 jaar geleden
Wij hebben hem voor een prikkie kunnen kopen via marktplaats en oh wat een genot. Zoon zat er heel graag in om te kijken naar de omgeving maar ook voor een slaapje. Ik ben heel blij dat we hem toen aangeschaft hebben. Hopelijk doet onze 2e het er net zo goed in!

5 jaar geleden
Ik heb een Topmark wipstoel voor de geboorte aangeschaft en later van een vriendin de rockaRoo overgekocht. Onze zoon vind de wipstoel tien keer niks terwijl hij in de rockaRoo zich kostelijk vermaakt. Hij vind de geprinte balletjes rete interessant maar kan ook de huiskamer doorkijken. Ik ben benieuwd of hij als hij wat ouder is de Topmark wipstoel nog leuk gaat vinden. Er is één avond geweest waarop de darmkrampjes z'n piek bereikte. Niets hielp. Tot we hem in de rockaRoo zette met z'n ruis, kruik en speen. Toen viel hij toch in slaap. Voor zijn geboorte keken wij ook neer op dit soort gadgets, maar soms bieden ze uitkomst! 😉

4 jaar geleden
Ik heb een vraagje over de stoel, maakt deze veel herrie bij t bewegen? En is t storend...

4 jaar geleden
Wij hebben hem zelf uiteindelijk niet gekocht. Hebben een baby Björn gehaald. En voor aan tafel een kidsmill met newbornset.

4 jaar geleden
Reactie op Esperanza33
Ik heb een vraagje over de stoel, maakt deze veel herrie bij t bewegen? En ...
Maakt niet veel herrie, beetje gezoem van het bewegen. Totaal niet storend, ons meisje vond het op het begin helemaal niks. En nu 3 maanden wel leuk. Zou hem zelf niet aanschaffen, heb hem te leen van vrienden. Anders sowieso tweedehands ivm de prijs