15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb geen voedingskussen, maar een hoofdkussen op de bank liggen. Die gebruik ik sowieso omdat ik door bekkendrama veel moet liggen. Maar werkt ook prima om de kleine op te leggen. Wij hebben de laatste jaren een zoektocht gehad naar het beste hoofdkussen, dus had nog verschillende oude in huis. Ik ben blij dat ik dit eerst geprobeerd heb.
5 jaar geleden
Bekijk Zwangerschapskussen Voedingskussen Velvet FRENCH LAVENDER op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-voedingskussen-velvet-french-lavender/9200000101483845?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden
Iedereen noemt hier Doomoo en ook ik heb deze geprobeerd. Echter was ik totaal geen fan van de vulling (bolletjes die wegzakken en daardoor het kussen dun maken). Het bood mij weinig steun. Uiteindelijk een nieuwe aangeschaft: Snooze baby Amsterdam. Ik zweer erbij! En nog eens de helft van de prijs van de doomoo!
5 jaar geleden
Reactie op Cheeell
De hoes even wassen helpt, dan is het kussen weer stevig!
Helaas zakt hij bij mij vanaf dag 1 al weg, dus mijn voorkeur gaat naar een ander merk uit 😊
5 jaar geleden
Iedereen noemt hier Doomoo en ook ik heb deze geprobeerd. Echter was ik tot ...
Je hebt verschillende soorten van Doomoo. De ene is een slappere variant dan de ander.
Heb zelf de Doomo buddy en die is echt wel stevig! Totaal geen last van inzakken.
Terwijl de Doomoo comfy big erom bekend staat een stuk slapper te zijn.
5 jaar geleden
Je hebt verschillende soorten van Doomoo. De ene is een slappere variant da ...
Ik denk dat het ook heel persoonlijk is. Ik had ook de buddy. Enige wat ik wilde was mijn ervaring delen en laten zien dat er ook nog andere opties zijn 😊