22 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben er een gekocht en het is meer voor je eigen geruststelling.. het is wel een fijn matras

5 jaar geleden

Wij hebben alleen de topper. Vond het onzin om ook het matras er bij te kopen. Zag de toegevoegde waarde niet. We hebben het aangeschaft omdat onze dochter op haar buik met haar gezicht in het matras sliep. Het stelde me gerust.

5 jaar geleden

Hier ook alleen de topper. Bevalt opzich prima.

5 jaar geleden

Wij hebben het matras en de topper. Geeft voornamelijk veel rust, helemaal nu ons ventje voornamelijk op zijn buik slaapt

5 jaar geleden

Wij hebben ze ook voor beiden kids! Ik vind het top dingen. Ik denk zelf dat het wel echt werkt. Je kan er daadwerkelijk door ademen. En voor mijn eigen geruststelling vind ik het fijn om te hebben. Ook ideaal de oudste plast net de topper onder🤦🏼‍♀️ hup topper in de was en matras blijft schoon. Ziet er na 2 jaar nog uit als nieuw omdat je de topper makkelijk kan wassen na ongelukjes

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 gekocht, vooral omdat hij in de top 10 staat van de Consumentenbond en verkrijgbaar was in 70x140. Dat waren alle andere in de top 10 namelijk nodig.

5 jaar geleden

Wij hebben de topper. Gebruiken jullie hierbij ook de aerosleep hoeslakens?

5 jaar geleden

Ik had de topper met hoeslakentjes. Mijn zoontje had nek problemen en kon moeilijk draaien. Het gaf mij in ieder geval meer rust snachts :) ga em nu zeker weer gebruiken voor nr2.

5 jaar geleden

Zag overigens de meerwaarde niet van het matras aangezien er een topper op ligt. De hoeslakens zou ik er zeker bij kopen daar zitten mini gaatjes in, als je er normale hoeslakens op doet is het hele idee weg van het ademen lijkt mij.

5 jaar geleden

Reactie op SuzRa

Wij hebben de topper. Gebruiken jullie hierbij ook de aerosleep hoeslakens? ...
Ik heb hoeslakens gekocht van het merk “Babys only”. Die zijn ook geschikt voor een aerosleep matras. Verkrijgbaar bij Babypark. Ik vond die van aerosleep maar synthetisch en de structuur van t hoeslaken maar apart 😅🤣..

5 jaar geleden

Reactie op SuzRa

Wij hebben de topper. Gebruiken jullie hierbij ook de aerosleep hoeslakens? ...
Nee wij hebben gewoon hoeslakens van katoen. Heb mijn hele gezicht in de topper gedrukt en kon door ademen. Dus ik vind het prima zo! 🙃

5 jaar geleden

Wij hebben er ook 1 omdat dit matras en topper niet zo warm is van materiaal. Werkt heel fijn bij een warm kindje. Je moet er niet vanuit gaan dat het tegen wiegendood is want dan kan geen 1 matras garanderen. We hebben er ook de specifieke hoeslakens bij gekocht omdat anders het ademende effect weg is met gewone hoeslakens. Is alleen niet heel handig als je kindje moet overgeven. Dan komt het tussen die gaatjes van de topper te zitten en gaat er niet altijd uit in de was.

5 jaar geleden

Reactie op JJ-18

Wij hebben er ook 1 omdat dit matras en topper niet zo warm is van materiaa ...
Wij hebben er 1, in combinatie met een aerosleep matrasbeschermer en hoeslakens. Toen onze dochter jonger was heeft ze een paar keer gespuugd, maar dat kwam netjes in de matrasbeschermer. Op die manier blijft het matras zelf schoon. En de beschermer kan zo in de was.

5 jaar geleden

Reactie op Simone1990

Wij hebben er 1, in combinatie met een aerosleep matrasbeschermer en hoesla ...
Het bleef dus in die beschermer zitten. Dat is de topper 😉

5 jaar geleden

Wij hebben toen onze dochter 6 maanden was de topper gekocht omdat ze steeds op haar buik sliep met een neus in het matras. Het is een geruststelling voor onszelf MAAR....... wij hebben natuurlijk de eerste 6 maanden geen topper gehad en zien daardoor goed verschil dat onze dochter haar warmte een heel stuk slechter kan vasthouden met de aerosleep topper. Het ventileert natuurlijk veel meer. We moesten haar dus echt een stuk warmer aankleden. Wij hebben van aeromoov ook de onderlegger voor de wandelwagen met het warme weer en dat helpt ook echt goed voor ventilatie.

5 jaar geleden

Reactie op JJ-18

Het bleef dus in die beschermer zitten. Dat is de topper 😉
Oh! Oepsie haha! Ik dacht dat dat weer wat anders was van aerosleep, meer zoiets als die toppers die je voor je eigen bed hebt tegenwoordig 😅 Sorry!

5 jaar geleden

Ik had bij mijn dochter alleen de topper, nu het hele pakket gehaald. Goede ervaring ermee dus deze keer niet getwijfeld om weer te halen. Het matras is trouwens super zacht

5 jaar geleden

Reactie op JJ-18

Wij hebben er ook 1 omdat dit matras en topper niet zo warm is van materiaa ...
Dit hebben ze nu dus mooi opgelost door er een soort beschermlaag onder te zetten! Zo komt het niet op 't matras

5 jaar geleden

Reactie op MomLunaS

Dit hebben ze nu dus mooi opgelost door er een soort beschermlaag onder te ...
Dat bedoel ik niet haha. Ik bedoel dat het spuug echt tussen de gaatjes van de topper zat en ondanks dat die topper in de was ging het spuug er dus alsnog met een pincet moest worden uitgeplukt. Restjes spinazie en macaroni 😅

5 jaar geleden

Reactie op JJ-18

Dat bedoel ik niet haha. Ik bedoel dat het spuug echt tussen de gaatjes van ...
Oh gadver 😭😭