12 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind via Google dat dit bij dit model/jaartal niet mogelijk is. Je zou contact op kunnen nemen met een Ford-dealer om te vragen wat er mogelijk is.
4 jaar geleden
In hee veel ford auto's kan dit niet. Wij hebben een ford uit 2004 en hierin kan dit ook niet. Dit kost een paar 100 euro om dit te laten doen.
4 jaar geleden
Reactie op xbabyboy2020
In hee veel ford auto's kan dit niet. Wij hebben een ford uit 2004 en hier ...
Dan maar onhandig achterin hihi dankjewel😊
4 jaar geleden
Ik vind via Google dat dit bij dit model/jaartal niet mogelijk is. Je zou c ...
Ooh dankjewel! Lief dat je meezoekt
4 jaar geleden
Ford doet hier niet aan mee omdat het onveiliger zou zijn. Je kunt wel bij de garage alsnog de airbag laten uitschakelen, alleen zijn dan alle daarbijbehorende risico’s voor jezelf. Wij hebben ons zoontje gewoon achterin en vinden het echt geen enkel probleem. Ik zou ook niet weten wat hij voorin moet doen, behalve mij afleiden omdat ik de hele tijd naar hem ga zitten kijken haha.
4 jaar geleden
Reactie op enenem
Ford doet hier niet aan mee omdat het onveiliger zou zijn. Je kunt wel bij ...
Haha dankjewel. Het leek mij handiger ivm 3 deurs. Dankjewel voor je reactie en indd ze gaat lekker achterin hihi
4 jaar geleden
Reactie op Babygirlaug
Haha dankjewel. Het leek mij handiger ivm 3 deurs. Dankjewel voor je reacti ...
Oh ja, wij hebben een vijfdeurs.. dat scheelt wel veel. Daar had ik niet perse over nagedacht. Wat wij wel hebben is een isofix basis. Kan me voorstellen dat dat met driedeurs wel ontzettend scheelt omdat je dan je maxicosi/autostoeltje niet steeds met de gordel vast hoeft te zetten. Wellicht nog het overwegen waard.
4 jaar geleden
Reactie op enenem
Oh ja, wij hebben een vijfdeurs.. dat scheelt wel veel. Daar had ik niet pe ...
Jaa hij is echt te oud want bij mij zit dat er niet in. Komt trouwens uit 2007 sorry
4 jaar geleden
Reactie op enenem
Oh ja, wij hebben een vijfdeurs.. dat scheelt wel veel. Daar had ik niet pe ...
Die isofix zit niet standaard in je auto hè 🙈 die koop je erbij en zet je vast op je achterbank. Op die basis plaats je dan je maxicosi of autostoeltje en dan zet die zich met een kliksysteem vast zodat je niet met de gordel hoeft te hannesen. Onze Ford (focus) komt uit de jaren ‘90 en daar werkt het goed bij, dus zou bij jullie wellicht ook fijn kunnen zijn.
4 jaar geleden
Reactie op enenem
Die isofix zit niet standaard in je auto hè 🙈 die koop je erbij en zet je ...
Jaa dat begreep ik maar ik dacht dat je dan iets in je auto moest hebben om deze te kunnen gebruiken.... 🙈🙈