30 Reacties

één jaar geleden

Doet de camera het wel in een lichte kamer? Staat er niets voor de camera? Heeft hij het ooit gedaan of is dit nieuw?

één jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Doet de camera het wel in een lichte kamer? Staat er niets voor de camera? ...
Hij geeft heeeeel af en toe 5 minuten beeld. Zowel ‘s avonds als overdag. Staat niets voor de camera. Hij doet dit sinds een week, daarvoor 20 maanden geen problemen gehad. Dus het is heel vreemd ineens!

één jaar geleden

Ja herkenbaar wij hebben dit in het begin ook gehad. Ik denk 6 maanden geen problemen gehad en hebben hem toen omgeruild sindsdien geen problemen meer mee. Het zou iets te maken hebben met de licht sensor die niet goed bemerkt dat het donker is.

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Hij geeft heeeeel af en toe 5 minuten beeld. Zowel ‘s avonds als overdag. S ...
Wij hebben dit probleem ook gehad. Van alecto hadden ze gratis het beeldscherm omgeruild, maar na een paar maanden weer het probleem. Bij ons hielp het om de camera op momenten van niet gebruik uit te zetten. Alleen kwam bij ons na een jaar hetzelfde probleem terug en nu een andere babyfoon gekocht…

één jaar geleden

Reactie op MCMartine

Wij hebben dit probleem ook gehad. Van alecto hadden ze gratis het beeldsch ...
Ik krijg er al af en toe zo de pest in dat ik al geen zin meer heb om Alecto te benaderen en gewoon een nieuwe babyfoon te kopen 😂. Bedankt voor de reactie!

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ja herkenbaar wij hebben dit in het begin ook gehad. Ik denk 6 maanden geen ...
Bedankt! Ik ga eens kijken.. vind het reuze irritant

één jaar geleden

Hier ook gehad, we hebben toen een nieuwe gekregen. Die doet het 1,5 jaar later nog steeds goed.

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Bedankt! Ik ga eens kijken.. vind het reuze irritant
Ja ben ik helemaal met je eens! Maar de huidige hebben we nu al meer dan een jaar en geen issue mee. We zetten de camera nu wel altijd uit als we hem niet gebruiken. Die lieten we voorheen wel aan en heb ergens het gevoel dat dat niet bevorderlijk was.

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ja ben ik helemaal met je eens! Maar de huidige hebben we nu al meer dan ee ...
Dit zou goed kunnen. De stekker van de camera zit idd altijd in het stopcontact. De stekker van het scherm en het scherm zelf gaan wel uiteraard gewoon uit. Heb net Alecto eerst maar eens gemaild. Kijken wat ze zeggen

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Dit zou goed kunnen. De stekker van de camera zit idd altijd in het stopcon ...
Ben benieuwd wat ze zeggen! Bij ons zeiden ze kunnen het opsturen voor reparatie maar wij hebben toen gekozen voor omruil bij de retailer want wilde niet lang zonder En we houden de stekker wel in het stopcontact van de camera zelf maar dan zetten we het schuifje op uit zeg maar!

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ben benieuwd wat ze zeggen! Bij ons zeiden ze kunnen het opsturen voor repa ...
Precies. K ben ook ondertussen al op zoek naar een nieuwe. Ik snap wat je bedoeld met het schuifje, weet niet of het nu nog zin heeft, maar zal het morgen eens proberen!

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad. Overdag werkte hij wel (zodra er licht was in de kamer). Infrarood bleek niet meer te werken en als je in de camera keek zag je inderdaad die rode infrarood oogjes niet meer

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Precies. K ben ook ondertussen al op zoek naar een nieuwe. Ik snap wat je b ...
Wonderbaarlijk genoeg… hij doet het weer 🤣🤣

één jaar geleden

Wij hebben deze ook en vind het maar een rotding. Heb ook vaak dat de muziekjes en microfoon het niet doen🤷‍♀️ en de batterij ook snel leeg. Denk als er een tweede kindje komt we een andere gaan aanschaffen.

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ja herkenbaar wij hebben dit in het begin ook gehad. Ik denk 6 maanden geen ...
Gaat dit over de vernieuwde Alecto, dus de Alecto DVM200M?

één jaar geleden

Reactie op MKH92

Wij hebben deze ook en vind het maar een rotding. Heb ook vaak dat de muzie ...
Gaat dit over de vernieuwde Alecto, dus de DVM 200M? Of de DVM200 (zonder de M achteraan)?

één jaar geleden

Ohja dat stomme ding hadden wij ook 2x stuk gegaan nu een ander merk gekocht

één jaar geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Ohja dat stomme ding hadden wij ook 2x stuk gegaan nu een ander merk gekoch ...
Welke hebben jullie nu? Tevreden van?

één jaar geleden

Reactie op MCMartine

Wij hebben dit probleem ook gehad. Van alecto hadden ze gratis het beeldsch ...
Welke babyfoon hebben jullie nu? 😊

één jaar geleden

Reactie op leen456

Welke hebben jullie nu? Tevreden van?
Luvion Essential Plus. Komt redelijk overeen en doet het al 3 jaar goed. De alecto in het eerste jaar 2x vervangen.