26 Reacties
4 jaar geleden
O tot 36 kg? Met 360°
Kom je dan niet uit op de Pearl 360 van Maxi-Cosi?
Ik heb daar zelf ook al ogen naar maar dan in combinatie met de Coral 360 voor het eerste jaar. Pearl voelt mij te groot om vanaf geboorte al te gebruiken. Plus het voordeel van binnen kindje al zonder jasje erin leggen en toedekken met dekentje. Geen kou en geen koud stoeltje wat al in de auto staat. Met family base 360° moet dit naadloos kunnen.
Maar ja, haha eerst maar eens zwanger worden 🤭
4 jaar geleden
Nou op de site van mamaloes staan volgens mij dus veel merken die aan deze eisen voldoen😅 ze hebben ding, lorelli, cangaroo4baby roto en bij prenatal zag ik de Niro d-fix haha keuze stress🙈 maar bedankt voor de tip ga die van jou ook even bekijken haha.
En veel succes met dit avontuur hoop dat jullie ook snel een klein wondertje mogen verwelkomen 👶🥰
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de maxicosi coral! &Dan met de familybase 360 inderdaad (deze moeten we nog wel even bestellen, waaarrr is de aanbieding? haha!).
We hebben hiervoor gekozen omdat de Pearl ons inderdaad voor in het begin niet zo handig leek, en de Coral is een investering maar het lijkt me zo ontzettend praktisch dat je de 'binnenbak' eruit kan halen. Dit gaan we merken in de praktijk binnenkort ;-)
4 jaar geleden
Reactie op Happy21
Nou op de site van mamaloes staan volgens mij dus veel merken die aan deze ...
Wij hebben de BiroFix gehaald, maar kan in achterwaartse stand maar in weinig auto's, omdat ie zo groot is!
Verder wel een hele fijne stoel!
4 jaar geleden
Reactie op Happy21
Thnx voor de tip haha hebben idd geen hele grote auto
Het stomme is, is dat ie in mijn Peugeot 107 wel past (maar ik heb geen isofix, dus kan hem niet gebruiken), maar bij mijn ouders in een Hyundai Kona kan de passagiersstoel dan niet meer gebruikt worden omdat die zo ver naar voren moet om ruimte te maken voor die autostoel.
Maar het is een erg grove, grote stoel, dus als jullie al geen grote auto hebben zou ik hem overslaan
4 jaar geleden
Joie heeft ook een paar goede 360 graden stoeltjes.
Is alleen minder bekend in NL
4 jaar geleden
Ik moet zeggen dat wij ook door de blackfriday deals voor autostoeltjes gingen kijken. Wat een keuze hè! De Niro d-fix zagen we ook maar daar is geen test rapport van bij de ANWB of consumenten bond.
Wij zijn uiteindelijk voor de Maxi Cosi Axissfix gegaan. Misschien heb je er wat aan 😄
4 jaar geleden
Superblij met de maxicosi axissfix. Volgens mij ook een van de veiligste. Draait makkelijk en soepel, riempjes makkelijk te verstellen en ze zit er goed in. Ik heb een corsa en daar past ie prima in. Ook het draaien gaat goed, hij beschadigd de stoel niet en ook geen aparte base nodig of iets, wel isofix, maar kan geloof ik ook zonder. Mijn vriend had een andere draaibare stoel zonder een ding tegen de rugleuning, hierdoor schuurde de stoel steeds tegen de bekleding aan. Misschien ook iets waar je op kan letten. Succes!
4 jaar geleden
Wij hebben sinds de geboorte de Pearl 360 gebruikt, maar bij een 2de kindje zal ik de 1ste maanden toch een Maxi-Cosi gebruiken. Mijn kindje zakte wat weg in de stoel, en het hoofdje wiebelde een beetje, daarom 2 maanden naast hem gezeten als we ergens naartoe moesten (ritjes van max 15min).
We hebben geen maxi-cosi gekocht, omdat we wisten dat we niet veel uitstapjes gingen doen dd eerste maanden. De mensen moesten maar naar ons komen 😅
Nu hij wat ouder en kloeker is wel tevreden over de stoel ☺️ de draai-functie is echt handig!
(foto is de rit van het ziekenhuis naar huis, 5 min).

4 jaar geleden
Reactie op Happy21
Oo goeie tip dankje😁
Oja en wat fatarinka adviseert is een goeie. In het begin vervoeren in een maxicosi is wel veilig. Daar zitten ze gewoon beter in. En je kan je kindje er gewoon makkelijk in en uit doen als ze lekker liggen te slapen. Dan heb je de draaifunctie niet echt nodig. Bij ons heeft ze het eerste half jaar en misschien nog wel langer gewoon in de maxicosi gezeten. Daarna pas de axissfix. Ik weet niet hoe oud je kindje is? Succes!