14 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb hem toevallig vorige week gekocht ben er zo blij mee! Geweldige stoel😍

3 jaar geleden
Reactie op DeniseOoyen
Ik heb hem toevallig vorige week gekocht ben er zo blij mee! Geweldige sto ...
Hoe is deze in de achterwaartse positie? De stoel die wij hebben is zo groot dat er geen bijrijder voorin kan zitten….

3 jaar geleden
Hoe is deze in de achterwaartse positie? De stoel die wij hebben is zo gro ...
In de achterwaartse positie is die ook best groot als je hem in ligstand doet. Wij hebben hem dan in ligstand gedaan maar als je hem in zitstand zet is het een bescheiden stoel. Maar omdat die in ligstand staat , staat die ook echt tegen de bijrijdersstoel aan waardoor je de 360 draai wat moeilijker kan maken. Maar al bij al is t echt een super fijne stoel.

3 jaar geleden
Hoe is deze in de achterwaartse positie? De stoel die wij hebben is zo gro ...
Wij kunnen in ieder geval gewoon met 2 man voorin en stoel achterin haha

3 jaar geleden
Reactie op DeniseOoyen
Wij kunnen in ieder geval gewoon met 2 man voorin en stoel achterin haha
En mag ik vragen wat voor auto jullie hebben 🙈

3 jaar geleden
En mag ik vragen wat voor auto jullie hebben 🙈
Jazeker! Wij hebben hem in de Renault clio staan ☺️

3 jaar geleden
Nou dan gaan we dit weekend maar eens even bij prenatal kijken haha. Ben heel benieuwd! Klinkt goed in ieder geval

3 jaar geleden
Wij hebben deze stoel. Super makkelijk installeren en draait goed. In ligstand is het inderdaad moeilijker draaien.
Past perfect in hyundai I20, nog genoeg zitruimte voorin.
Stoel past wel niet goed in Audi A3 doordat deze stoelen meer rond zijn(kuipstoelen). Staat dus niet goed recht op de auto stoel. Helaas geen paal op deze stoel.

3 jaar geleden
kan je dezs stoel op een isofix installeren? of moet je er dan speciaal een kopen die 360 functie heeft

3 jaar geleden
Reactie op momof21991
kan je dezs stoel op een isofix installeren? of moet je er dan speciaal een ...
Deze is met isofix ☺️

3 jaar geleden
Ik vind hem niet zo🙈 wij hebben deze als tweede stoel maar vind hem stuk minder stevig aanvoelen dan de andere die we hebben. Plus die gordel iets wat over de stoel moet. Gedoe met draaien, vind de stof er wat slap overheen zitten. De riemen strak trekken gaat niet zo soepel. Prima als 2e stoel voor kleine stukjes maar als we verder weg gaan gebruiken we andere auto(plus autostoel).