9 Reacties

5 jaar geleden

Joi ispin 360 :)

5 jaar geleden

Reactie op Florentine_26b

Joi ispin 360 :)
Die is wel een beetje prijzig helaas.

5 jaar geleden

Maxicosi axissfix bevalt goed hier. Gebruik anders even de zoekfunctie, heb er de laatste tijd vaker topics over gezien. Heb je isofix in je auto?

5 jaar geleden

Reactie op Anna2209

Maxicosi axissfix bevalt goed hier. Gebruik anders even de zoekfunctie, heb ...
Nee alleen een gordel. Dat was ook mijn vraag of iemand een 360 autostoeltje met gordel aan kan bevelen😊

5 jaar geleden

Ik rijd zelf in een Kia Picanto en gebruik de Cybex Cloud Z I-size met Isofix. Moet je natuurlijk wel Isofix in je auto hebben. Maar wat is voor jou betaalbaar?

5 jaar geleden

Reactie op SMNTAA

Die is wel een beetje prijzig helaas.
Wel de veiligste, dus wat mij betreft is er geen alternatief

5 jaar geleden

Misschien deze? https://www.baby-dump.nl/product/autostoeltjes/39/maxi-cosi-axiss/586/maxi-cosi-axiss/2015/maxi-cosi-axiss-authentic-black/147425/?gclid=CjwKCAjw2ZaGBhBoEiwA8pfP_jfbB1HbuMLG64Oc566vF3DE7N355xHiS5BBlWMDkhKshR1tPkI9pxoCYO8QAvD_BwE Zelf ken ik die niet maar lijkt op de axissfix die in isofix gaat en die is wel heel fijn en veilig. Hoe oud is je kindje? Deze is vanaf 9 maanden.

5 jaar geleden

Makro!

5 jaar geleden

Maxi cosi Axissfix. Ik zou niet alleen maar naar de prijs kijken, sommige stoeltjes zijn echt niet veilig! En je kleintje beschermen in de auto is heel belangrijk. Neemt niet weg dat je het natuurlijk wel moet kunnen betalen.