11 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben ze allebei getest in de winkel en hebben uiteindelijk de Joie gekocht, hoewel we oorspronkelijk voor de maxi cosi gingen kijken. De Joie was voor ons gevoel veel steviger en robuuster dan de assixfixx! Onze dochter zat er ook veel comfortabeler in. De verkoopster meldde ons ook nog dat de assixfix in de praktijk minder lang te gebruiken schijnt te zijn. Maarja, of dat waar is weet ik niet haha. Wij hebben iig de Joie en dat was absoluut de beste babyaankoop tot nu toe voor ons. Zo'n draaiend stoeltje scheelt zo voor je rug 💪

4 jaar geleden
Reactie op HuizeMaat
Wij hebben ook de joie spin 360. Vind hem echt super. Onze zoon is nu 3,5 e ...
Ook trouwens makkelijk, als ze ouder zijn, kunnen ze er makkelijk via de zij of voorkant in klimmen en kan je de stoel draaien en hoef je niet de halve auto in, om hem vast te maken :)

4 jaar geleden
Wij konden de band van de Axissfix niet bevestigen in onze auto, dus zijn voor de Joie 360 gegaan. Heerlijk ding, past in onze Citroën C3 en het voelde goed om ons hummeltje van 47cm erin te vervoeren.

2 jaar geleden
Reactie op Mandje000
Welke heb je uiteindelijk genomen? Ik twijfel ook tussen deze twee? :)
Hier ook een joie i spin 360 en heel blij mee! Heel intuïtief qua vastzetten van kindje en voelt ook veilig/comfortabel. Kindje werd steeds boos in zn oude maxicosi maar in de 360 zit ie zonder problemen. Wel groot ding als je van plan bent hem vaak te verplaatsen of uit te auto te halen.

2 jaar geleden
Reactie op BabyBun
Hier ook een joie i spin 360 en heel blij mee! Heel intuïtief qua vastzette ...
Oh goed zeg! Hier is ie ook niet zo’n fan van de maxi cosi die hij nu heeft, maar hij groeit er nu ook echt uit. Het scheelt echt wel wat in prijs zag ik maar veiligheid en stevigheid vind ik dan wel belangrijker. Ik ben niet van plan hem te verplaatsen verder

2 jaar geleden
Reactie op roosjaaa
Hoe ervaren jullie de grote?? Wij hebben een suzuki alto 😅
Wij hebben een Suzuki Swift 5deurs uit 2005. Hier hebben we de Joie I Spin 360 E achter de bijrijdersstoel, achterwaarts gedraaid.
De bijrijdersstoel staat best ver naar voren en redelijk recht op. Niet heel comfortabel (lijkt me) maar ik hoor m'n man er niet over klagen.
Als het stoeltje voorwaarts gedraaid staat is er iets meer ruimte om de bijrijdersstoel wat naar achter te plaatsen maar ivm veiligheid proberen wij zo lang mogelijk achterwaarts gedraaid te houden.
Ik ben wel echt super tevreden met de autostoel. Voelt stevig en comfortabel. Dat is mijn mening :).