8 Reacties

4 jaar geleden
Ik gebruik bij de avent natural fles een speen voor dikke vloeistoffen (dus pap) en dat gaat goed. Die 123 speen, is dat die met standen? Daar heb ik geen ervaring mee.

4 jaar geleden
Ik weet trouwens niet wat voor pap je geeft en hoe oud je kindje is. Toen we nog wat dunnere pap gaven, dus behoorlijk vloeibaar nog, gebruikten we gewoon 1 maat grotere speen. Dat werkte ook prima.

4 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Ik weet trouwens niet wat voor pap je geeft en hoe oud je kindje is. Toen w ...
Ah dus er is ook nog echt een papspeen? Stroomt het niet heel snel dan? Mijn zoon is 5½ maand en krijgt wel een dikke pap, met een speen die 2 maten groter was lukte het niet. Die 123 speen is inderdaad met 3 standen. In stand 1 (van die Kruidvat speen dus) gaat de stroomsnelheid goed, totdat hij de speen weer vacuüm trekt. Dus ik dacht wellicht ligt het aan de vorm?

4 jaar geleden
Reactie op Mama van M
Ah dus er is ook nog echt een papspeen? Stroomt het niet heel snel dan? Mij ...
Ja, deze
https://www.etos.nl/producten/philips-avent-natural-papspeen-6-m%2B-scf046%2F27-2-stuks-120364191.html?gclid=Cj0KCQjw6ZOIBhDdARIsAMf8YyE7KVTGF1t0NM46bNGGqIAMYjiRYuXgxEgPE22n4XIoviuYTwga7bYaAqvkEALw_wcB
Mijn zoon was wat ouder toen hij voor het eerst pap kreeg en nog weer ouder toen we deze speen gingen gebruiken (we deden in het begin de pap heel dun), dus voor hem stroomde het niet te snel.

4 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Bedankt voor de tip! Ga her gewoon proberen en anders kan ik altijd de 3 standen speen doen . De fles werkt dus goed voor pap 👍

4 jaar geleden
Reactie op Mama van M
Bedankt voor de tip! Ga her gewoon proberen en anders kan ik altijd de 3 st ...
Ja hier wel. Maar ik heb nooit iets anders gebruikt dan Avent natural flessen.

4 jaar geleden
Wij gebruikte altijd Dr Brown. Maar heb nu een Avent fles met de 123 speen voor pap als ik snel moet zijn in de ochtend. Op het laatst draai ik naar stand 3. Werkt erg fijn!