33 Reacties

5 jaar geleden

Nee hoor. Hier ook met 7 weken bij opa en oma laten logeren om zelf een nachtje te kunnen slapen. Wij doen het alleen niet iedere week.

5 jaar geleden

Waarom zou dat slecht zijn? Als het goed gaat en jullie op die manier baat hebben, zou ik het zeker doen hoor! Lekker toch als het gaat? Ik zou ervoor tekenen en vooral even genieten van de nachtrust👍😁

5 jaar geleden

Niets is raar toch als jullie er fijn. Bij voelen

5 jaar geleden

Ieder moet het naar zijn gevoel doen. De ene is daar rapper aan toe dan de andere en ik denk dat geen van de 2 slecht is. Als je kindje gezond en wel is en daar goed slaapt, waarom niet dan... Blij voor jullie dat jullie dan ook een goed nachtje hebben 😁

5 jaar geleden

Lekker zelf weten toch 😊. Als dit voor jullie goed voelt is het prima toch.

5 jaar geleden

Als ze bij hun eten en een schone luier en wat liefde krijgt én voor jullie voelt t goed niets aan de hand toch? Wij hadden een matras geregeld zodat m'n man af en toe kon bijslapen wanneer nodig, vinden sommigen ook raar

5 jaar geleden

Slecht is het niet. Is een persoonlijke keuze die je maakt. Zou het zelf niet kunnen/willen. Als het goed voelt en iedereen tevreden is boeit het niet wat andere(n) vinden. Je doet het toch nooit 100% goed, er is altijd wel iemand die wat raar vind. Jij bent de ouder, jij beslist.

5 jaar geleden

Niks is raar. Zolang je haar ergens brengt waar ze eten en slaap krijgt en jij er een goed gevoel bij hebt is het toch helemaal goed! 🙌🏼 Ik slaap helemaal niet als me dochter niet bij me is. Het is echt iets lichamelijks wat ik met me hoofd niet uit kan zetten. Dan heeft uit logeren niet het gewenste effect, misschien over een paar weken. Iedereen op ze eigen tijd.

5 jaar geleden

Als dat voor jullie werkt prima toch? Welkom in het moederschap waar je op 1 of andere manier wel een keer beoordeeld wordt.🤣

5 jaar geleden

Nee helemaal niet raar, als je even nood hebt om zelf te kunnen slapen kan het zeker. Hier was dat niet nodig, en ik zou graag het gaan logeren uitstellen tot hij min. 1 jaar is. Ik zou eerder kiezen voor iemand die even komt oppassen. Oma heeft hier een keertje het avondritueel en in bed stoppen gedaan. Maar dan ben ik er zelf voor de nacht en ochtend 😊. Zelf zou ik ook nooit kiezen voor 1x per week, dat vind ik teveel. Maar dat is een persoonlijke keuze, net als dat ik graag wil wachten met uit logeren tot hij zeker 1 jaar is. Op zich is er niets slechts aan. Je kindje zal een goede band krijgen met oma.

5 jaar geleden

Nee hoor ik vind het niet raar. Als jullie kindje het toe laat en iedereen voelt zich er prettig bij is het toch juist fijn. Ook goed en leuk voor de band met oma 🥰

5 jaar geleden

Ik doe dat ook al sinds hij 4 weken is... Oma vind het fantastisch dat die elke week een nachtje komt logeren. En mama kan even heerlijk een nachtje doorslapen...9 van de 10x slaapt die door bij oma... Helaas thuis niet haha

5 jaar geleden

Nee hoor!! Lekker doen waar je goed bij voelt. En als je het niet had gedaan had men wel wat anders gevonden wat jullie 'slecht' doen. Ze moeten toch iets vinden om jullie kritiek op te geven 😉 want stel je voor dat jullie het beter doen dan de andere moeders, dat kan toch niet 🤷‍♀️ Hier ging ons zoontje ook met 3 weken een nachtje uitlogeren en dat was zelfs omdat wij een concert hadden en een week later een bruiloft 😬 dat schijnt nog raarder te zijn 😉

5 jaar geleden

Wij hebben onze kleine man ook bij opa en oma laten slapen toen hij 3 weken oud was. Nadat ik op het forum las dat de meeste mensen pas met een paar maanden hun kleine ergens anders lieten slapen voelde ik me schuldig..Toen draaide ik weer bij. Slecht is het zeker niet, en opa/oma genieten ervan. En ikzelf kon slaap inhalen! Happy momma is happy baby.

5 jaar geleden

Helemaal niks raars aan! Veel beter dan wanneer je jezelf zou kwijtraken door het slaaptekort en daardoor niet optimaal voor je kindje kan zorgen. Niks aantrekken van wat anderen vinden. Jullie kind, jullie keuze.

5 jaar geleden

Zeker niet slecht. Mijn dochter ging ook al vroeg naar oma toe! Oma was wel heel veel bij ons thuis al dus ze is wel heel vertrouwd bij haar. Nu is ze 7 maanden en gaat ze nog steeds elke week !

5 jaar geleden

Onze kleine man sliep ook al na 3 weken een nachtje bij opa en oma zodat wij even een nachtje door konden slapen. En nu slaapt tie in de zoveel tijd keer bij opa en oma zodat wij even tijd voor zn 2en hebben en een goede nachtrust.

5 jaar geleden

Toen gaf ik 14 keer per dag borstvoeding, waaronder een cluster voeding van 19 tot 23.. dus ik zou niet weten hoe ik onze zoon uit logeren had kunnen sturen. Zonder de borstvoeding ernstig te bemoeilijken.

5 jaar geleden

Ik beviel 1 april dus midden in de eerste coronagolf. Als dit niet het geval was geweest, dan had ik dat zeker ook gedaan! Onze kleine sliep pas met 7 maanden voor het eerst bij opa en oma. Maar dat komt ook omdat mijn ouders en schoonouders nog veel werken.

5 jaar geleden

Ik zelf vind het heel erg jong maar ik gaf ook volop borstvoeding. Nu met 3,5 jaar heeft hij pas 1x ergens gelogeerd uit 'nood'. Wij vinden het niet nodig en mochten we slaaptekort hebben, vangen we dat op een andere manier op. Als jullie je er goed bij voelen doet een andere mening er toch niet toe?