12 Reacties

6 jaar geleden

Zeer herkenbaar ☺ mijn zoontje deed dit ook en nu nog steeds af en toe (bijna 2 jaar). In het begin legde ik hem goed, maar ben daarmee gestopt aangezien hij volgens mij toch goed slaapt als we hem rustig laten doen☺

6 jaar geleden

Hier ook, vond hem net helemaal horizontaal tegen het voeteneind aan onder zijn laken.. Hij ligt in een pacco inbakerzak. Dus ik lees mee!

6 jaar geleden

Zeker herkenbaar. Het is nu tijd voor een slaapzak en ik zou het lakentje en deken weghalen ivm stikking gevaar. Dus alleen een slaapzak aan in bed meer niet 😁

6 jaar geleden

En als je kindje al kan draaien geen inbaker slaapzak meer maar ene normale waarbij de armen uitsteken. Zodat hij terug kan draaien naar rug anders heb je weer te maken met stikkings gevaar

6 jaar geleden

Ja die van mij draait ook de hele klok rond 😂nog leuker dat hij ook ondertussen soms van rug naar buik draait maar dan niet terug kan. Ik heb de dekens weggehaald en inderdaad een lekker warme slaapzak waar de armen uit kunnen. Je kunt het toch niet tegenhouden. En ze hebben er zelf geen last van

6 jaar geleden

Reactie op R.mse

Zeker herkenbaar. Het is nu tijd voor een slaapzak en ik zou het lakentje e ...
Ze ligt sinds ze 5 weken is al in een slaapzak inderdaad. Dekens en mijn dochter zijn geen combinatie 😅. Het is wel gewoon een trappelzak en dan een lekkere warme.

6 jaar geleden

Doet onze zoon ook, is nu bijna 10 maanden en het zou me niet verbazen als ik 'm binnenkort in de handstand in bed vind (bij wijze van). Ongelooflijk hoe die kleintjes soms kunnen slapen haha! En inderdaad vanaf nu een slaapzakje aan doen zoals de rest zegt! 🙂

6 jaar geleden

Ons zoontje ligt ook in allerlei gekke houdingen. Lekker laten gaan maar idd wel in een slaapzak en verder niks. Wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak aangeschaft. Vind het echt z’n geld waard, je kan makkelijk switchen tussen dik/dun en hij gaat heel lang mee. Hoef je niet elke keer nieuwe slaapzakken te kopen! 👍🏼

6 jaar geleden

De slaapzak draagt ze al sinds ze 5 weekjes is. Dekens trapte ze altijd al af. Hoe strak ik haar ook weg legde. Mijn moeder vertelde dat ze ons met soort bretels “vast” legde. Puur aan de zijkanten zodat de benen etc wel bewogen konden worden maar we geen rondjes konden draaien.

6 jaar geleden

Tja... gewoon laten gebeuren en in een slaapzak stoppen. Kan dan geen kwaad

6 jaar geleden

Mijn zoon gaat altijd andersom liggen, dan hoe we het bedje hebben opgemaakt. En we wisselen, maar hij ligt altijd bovenop de dekens met zijn hoofd op het voeteneind.

6 jaar geleden

Reactie op Lautje123-24

Ze ligt sinds ze 5 weken is al in een slaapzak inderdaad. Dekens en mijn do ...
Goedzo! Dan kan het zeker geen kwaad. Het hoort allemaal bij de ontwikkeling 😁