12 Reacties
6 jaar geleden
Ja die van mij draait ook de hele klok rond 😂nog leuker dat hij ook ondertussen soms van rug naar buik draait maar dan niet terug kan. Ik heb de dekens weggehaald en inderdaad een lekker warme slaapzak waar de armen uit kunnen. Je kunt het toch niet tegenhouden. En ze hebben er zelf geen last van
6 jaar geleden
Reactie op R.mse
Zeker herkenbaar. Het is nu tijd voor een slaapzak en ik zou het lakentje e ...
Ze ligt sinds ze 5 weken is al in een slaapzak inderdaad. Dekens en mijn dochter zijn geen combinatie 😅. Het is wel gewoon een trappelzak en dan een lekkere warme.
6 jaar geleden
Ons zoontje ligt ook in allerlei gekke houdingen. Lekker laten gaan maar idd wel in een slaapzak en verder niks. Wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak aangeschaft. Vind het echt z’n geld waard, je kan makkelijk switchen tussen dik/dun en hij gaat heel lang mee. Hoef je niet elke keer nieuwe slaapzakken te kopen! 👍🏼
6 jaar geleden
De slaapzak draagt ze al sinds ze 5 weekjes is. Dekens trapte ze altijd al af. Hoe strak ik haar ook weg legde. Mijn moeder vertelde dat ze ons met soort bretels “vast” legde. Puur aan de zijkanten zodat de benen etc wel bewogen konden worden maar we geen rondjes konden draaien.
6 jaar geleden
Tja... gewoon laten gebeuren en in een slaapzak stoppen. Kan dan geen kwaad