12 Reacties

3 jaar geleden

Ja wij! Hebben heel lang op 7 a 9 kleine flesjes gezeten. En opeens was hij er klaar voor om meer te drinken.

3 jaar geleden

7 a 8 bedoel ik

3 jaar geleden

Ja hier ook! Ons zoontje is 14 weken en drinkt ook gemiddeld 120-130 ml ongeveer 7 keer per dag. 6 wat grotere flessen lukt hier ook nog niet

3 jaar geleden

Dus gewoon wat meer kleinere flesjes geven op 1 dag? Ik gooi ook zoveeel melk weg, en nutrilon is ook niet echt 1 van ze goedkoopste 🤣🙈

3 jaar geleden

Als jij wel goed groeit zou ik me geen zorgen maken. 😊 Dan krijgt hij gewoon voldoende binnen. Je kan beter kijken naar de hoeveelheid die hij krijgt per 24 uur en niet naar hoeveel hij per flesje drinkt.

3 jaar geleden

Jij = hij. 😅🙈

3 jaar geleden

Zolang hii voldoende binnen krijgt is het goed. Dus kijk per dag en niet per moment. Ons zoontje viel tijdens het drinken in slaap. Grotere speen hielp hier bij, toen koste minder energie om te drinken. Ook deden wij luier verschonen tijdens de fles. Dus als de fles niet leeg was, schone luier en dan verder drinken. Maar je moet doen waar jij goed bij voelt. Of kleinere flesjes of misschien dat dit een optie is. Succes er mee!

3 jaar geleden

Prima toch! Hier bij bv ook die hoeveelheid met 25 weken. Zoek eens op natuurlijke maaginhoud. Dan zie je dat hij precies drinkt wat in zijn maagje past. Heel gezond!

3 jaar geleden

Reactie op Ouittje

Dus gewoon wat meer kleinere flesjes geven op 1 dag? Ik gooi ook zoveeel me ...
Je kunt trouwens ook nutrilon bellen voor advies. Daar zitten voedingsdeskundige, die hebben er waarschijnlijk meer verstand van dan wij bij elkaar ;) Het nr staat op de pot en is gratis. Je betaalt genoeg voor de voeding dus mag je ook gebruik maken van hun advies.

3 jaar geleden

Mijn jongste dochter dronk altijd minder dan de rest. Als ze 120cc moest drinken, dronk ze maar 60cc. Ieder kind is verschillend. Als ze honger hebben zullen ze gerust wel vragen hoor. Focus je niet te erg op die hoeveelheden.

3 jaar geleden

Hier is mijn dochtertje 1jaar en drinkt nu pas 150cc.. Nog een maand geleden was dat 120 a 130cc.. Heb wel tot 11maand bordtvoeding gegeven maar toen ze toch is een flesje kreeg dronk ze nooit veel 😊 als je kindje niet meer wilt dan is dat goed hoor 👍

3 jaar geleden

Onze oudste dochter dronk alles op wat ze voorgeschoteld kreeg, alle flessen van al heel snel 180 ml gingen klakkeloos op. Onze jongste dochter kwam vaak niet verder dan flesjes van 150 ml en hier liet ze eigenlijk altijd wel wat van staan. De ene keer weinig de andere keer heel veel. Heb me ook zo'n zorgen gemaakt want ze zou te weinig drinken. Ze is altijd goed door gegroeid en volgde de curves hartstikke goed. Je hebt hele grote drinkers en hele kleine drinkers. Wij hebben van elk 1 haha. Genoeg is genoeg en vol is vol. Als ze verder goed groeien zou ik het proberen langs je neer te leggen.