6 Reacties

6 jaar geleden

Mijn zoontje deed dit ook vrij snel. Hij slaapt sinds dat hij 4 weken is in een slaapzak (zonder mouwen) sindsdien gaat het een stuk beter en is hij niet meer zo onrustig aan het trappen met zijn benen.

6 jaar geleden

Reactie op Nien1995

Mijn zoontje deed dit ook vrij snel. Hij slaapt sinds dat hij 4 weken is in ...
Oke. Doe je daar dan nog een deken en lakentje overheen of alleen met de slaapzak in bed?

6 jaar geleden

Wij doen dat ook met een slaapzakje en al sinds hij 10 dagen oud is om die reden! Lostrappen lukt niet meer! Zie onder op de foto, wij leggen er nog een lakentje over (lichte stof bv hydrofiel) en dan een dekentje (niet te dik). Lukt echt prima zo!

6 jaar geleden

Oke. Doe je daar dan nog een deken en lakentje overheen of alleen met de sl ...
Ook het dekentje en lakentje over hem heen. Zo warm vind ik een slaapzak alleen niet...

6 jaar geleden

Ons zoontje trapte vanaf dag 1 de lakentjes al weg, moest niets van lakens en dekentjes hebben. Ben snel over gegaan naar een slaapzak en stopte dan wel over zijn voeten een dun dekentje. Dit omdat hij onrustig sliep, altijd met zijn beentjes trappen. Dit werkte goed op een of andere manier accepteerde hij het met slaapzak wel. Met ong. 5maanden trapte hij de deken over zich heen dus geen deken meer gebruikt ivm verstikkings gevaar. Toen een puckababy aangeschaft en dat gaat nu prima.

6 jaar geleden

Opzich is een slaapzak alleen voldoende. Maar als je merkt dat je kindje het koud heeft kan je alsnog een lakentje of dekentje over doen. Je hebt slaapzakken met afritsbare mouwen. En natuurlijk zomer en winter slaapzakken. Dus even uittesten wat het beste past bij je kindje.