48 Reacties
2 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben alle kinderen inmiddels wel eens covid gehad en weinig die nog testen. Er zijn geen andere maatregelen dan een andere luchtweginfectie. Gewoon je kindje goed in de gaten houden, eventueel een neusspray en zetpil als je kind pijn heeft
VRIEND
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dit met ca 3 maanden gehad 2 jaar geleden. Gewoon als met andere griep opletten dat je kindje genoeg vocht binnen krijgt, als het nodig is vaak kleine beetje aanbieden
En als kindjenlast heeft van de koorts paracetamol geven.
Het 'echt ziek zijn' met koorts en duurde bijna een week. Hierna nog week of 2 een akelige hoest.
2 jaar geleden
Ja vorig jaar ergens. Vond het niet zo bijzonder, was gewoon een verkoudheidje…
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Onze dochter heeft dit met ca 3 maanden gehad 2 jaar geleden. Gewoon als me ...
Oe best lang... ok dat is goed om rekening mee te houden! Ik was vooral benieuwd of ik nog naar werk zou kunnen voor de kerst...
2 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben alle kinderen inmiddels wel eens covid gehad en weini ...
Dankje! Ja doen we. Ik was vooral benieuwd hoe lang het zou kunnen duren, altijd fijn als je beetje weet waar je je op in moet stellen
2 jaar geleden
Reactie op koos_naamloos
Ja vorig jaar ergens. Vond het niet zo bijzonder, was gewoon een verkoudhei ...
O wat fijn dat het bij jullie meeviel
2 jaar geleden
Het duurde hier trouwens echt maar een paar dagen. Normale verkoudheid duurde langer😅
2 jaar geleden
Onze dochter kreeg Covid toen ze 3 dagen oud was 😅 1 dag koorts en kan me verder niet herinneren dat ze veel last heeft gehad.
2 jaar geleden
Onze dochter van 10 maanden had afgelopen week Corona. Althans daar ga ik dan maar even vanuit omdat wij het ook hebben/hadden. We hebben haar niet getest.
Ze heeft er ongeveer 2 dagen echt last van gehad. Een dag ook met koorts 38,5. En voor de rest heel erg slaperig de hele dag. Ze wou die dagen ook niet happen. Vooral veel drinken. Was heel erg sneu, maar uiteindelijk hebben wij er een stuk meer last van gehad dan zij. Over het algemeen zijn de klachten voor jonge kinderen mild, heb ik begrepen. En moet je vooral scherp zijn wanneer de koorts een langere periode aanhoudt. Onze dochter kreeg nog wel borstvoeding, dat heeft denk ik wel geholpen voor de antistoffen.
2 jaar geleden
Onze zoon toen hij 4 weken oud was 🙈 voor hem was het meer een verkoudheid (geen koorts) ongeveer 3-4 dagen last van gehad, denk dat dit heel erg verschillend is per kindje. Goed in de gaten houden
2 jaar geleden
Hier vorige week covid gehad samen met zoon van 6maanden. Ik was enkel verkouden. Hij had tot aan 40,5 graden koorts. Duurde 4 dagen en toen was de koorts weg en was hij weer t mannetje.
2 jaar geleden
Reactie op ElisabethChh
Dankje! Ja doen we. Ik was vooral benieuwd hoe lang het zou kunnen duren, a ...
Ik zou denk ik rekening houden met een goede week. Hier al 3 of 4 keer gehad zelfs. Niet iedere keer heftig. Maar ik test wel bij iedere verkoudheid. 1 keer echt flink ziek geweest de andere keren ongeveer een week verkouden
2 jaar geleden
Hier vorige week covid gehad samen met zoon van 6maanden. Ik was enkel verk ...
Jeetje wat schrikken, zulke hoge koorts!
2 jaar geleden
Mijn zoontje had het toen hij ruim 1,5 jaar was. Hoge koorts (40.5 graden) en erg hangerig en nadien nog wat dagen extra moe, dat was het.
Moet zeggen dat mijn zoontje nooit heeeel erg ziek is als hij een virus heeft..
2 jaar geleden
Reactie op ElisabethChh
Dankje! Ja doen we. Ik was vooral benieuwd hoe lang het zou kunnen duren, a ...
Hier duurde het al met al een week waarvan vooral de eerste drie dagen echt ziek met hoge koorts, daarna nog wat kwakkelen/heel erg snel moe.
2 jaar geleden
Reactie op koos_naamloos
Het duurde hier trouwens echt maar een paar dagen. Normale verkoudheid duur ...
Bij onze zoon ook destijds toen hij 3 maanden was. Duurde max 3 dagen.