10 Reacties

15 dagen geleden

Lijkt me vrij normaal dat kindjes huilen als ze uit bad komen. Eerst lekker warm dan ineens eruit. Ondanks het kacheltje voelt dat waarschijnlijk niet fijn! Mijn zoontje is 8 weken en hij huilt ook na zijn badje. En ook tijdens iedere luier die ik hem verschoon! Maak je je er zorgen om?

15 dagen geleden

Oh dat was hier ook vaste prik. Alsof er een alarm af ging. Denk dat ze het gewoon niet fijn vinden, het is toch altijd kouder in bad, in bad gaan is ook vermoeiend, etc. Zou me er geen zorgen om maken hoor.

15 dagen geleden

Reactie op Mirthe0219

Lijkt me vrij normaal dat kindjes huilen als ze uit bad komen. Eerst lekker ...
Ah oke gelukkig. Nou ik maakte me inderdaad zorgen. Omdat dit zo ineens is🙈

15 dagen geleden

Reactie op Hestia

Oh dat was hier ook vaste prik. Alsof er een alarm af ging. Denk dat ze het ...
Ja dat dus! Ze was vanavond echt ontroostbaar. Heel zielig..

14 dagen geleden

Wij doen na droogdeppen vaak nog even föhnen. Pas op niet te heet! Maar dat is nog even lekker ontspannen dan strekken ze meer uit en kan je alle groeven en kieren ook lekker droog krijge

14 dagen geleden

Hier was dat ook toen ons zoontje nog zo klein was. Wat hier hielp was een grotere handdoek op de grond en hem daar opleggen en gelijk inwikkelen. Ik knuffelde hem meer droog en deed daarna stukje bij beetje plootjes drogen en dan kleding eroverheen.

14 dagen geleden

Reactie op Ruby102

Wij doen na droogdeppen vaak nog even föhnen. Pas op niet te heet! Maar da ...
Nog nooit gehoord maar ik ga het proberen thanks!!

13 dagen geleden

Vanavond heb ik haar weer in bad gedaan. Ik heb haar de hele tijd warm gewreven en onder het aankleden de handoek erover heen gelaten. Ze ging pas huilen toen ze aangekleed was😀

12 dagen geleden

Het consultatiebureau zei mij destijds dat omdat het zo intensief is voor die kleintjes, ze vrijwel altijd direct erna honger kunnen hebben. En bij mijn dochter is dit echt het geval. Misschien bij jouw kleine ook? ☺️

12 dagen geleden

Reactie op Mommynaadje

Het consultatiebureau zei mij destijds dat omdat het zo intensief is voor d ...
Ik doe haar altijd gelijk na de fles in bad om dit te voorkomen. Ik denk dat het toch de kou is want laatst ging ik allemaal hydrofiele doeken over haar heen leggen en toen was ze stil🙈