14 Reacties

4 jaar geleden

Doet de thermometer het goed? Dat is vrij koud....

4 jaar geleden

Meet je de temperatuur in de billen? Zo nee, dan zou ik dat gaan doen. Als je dat al wel deed zou ik een nieuwe meter kopen.

4 jaar geleden

Oei is dat niet een beetje warm..? Waardoor zij juist afkoelt? Hier is het ook 20/21 graden en ligt in een romper met lange mouwen, pyama broekje en slaapzak met mouwen 1 tog

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Meet je de temperatuur in de billen? Zo nee, dan zou ik dat gaan doen. Als ...
Ik meet altijd rectaal en ik heb 3 verschillende thermometers omdat ik het zelf niet geloofde

4 jaar geleden

Reactie op Mila96

Oei is dat niet een beetje warm..? Waardoor zij juist afkoelt? Hier is het ...
Eerst kleedde ik haar minder warm, toen was ze 35.3 dus dat doe ik niet meer

4 jaar geleden

Reactie op Mila96

Oei is dat niet een beetje warm..? Waardoor zij juist afkoelt? Hier is het ...
En hier is de temperatuur snachts ook altijd rond de 35.8, heb hem toen ook dikker aangekleed maar toen ging hij zweten en koud aanvoelen.

4 jaar geleden

Reactie op Day95

Eerst kleedde ik haar minder warm, toen was ze 35.3 dus dat doe ik niet mee ...
Ah oké snap het. Ieder kindje is anders sommige hebben het wat sneller koud

4 jaar geleden

Reactie op Day95

Ik meet altijd rectaal en ik heb 3 verschillende thermometers omdat ik het ...
Hmm oke. En overdag normaal??

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Hmm oke. En overdag normaal??
Ja overdag zit ze meestal rond 36.8

4 jaar geleden

Reactie op Day95

Ja overdag zit ze meestal rond 36.8
Dan zou ik even de huisarts bellen. Kindjes van deze leeftijd zouden inmiddels wel zichzelf warm moeten kunnen houden..

4 jaar geleden

Mijn dochtertje (13 maanden) heeft ‘s nachts ook altijd een lage temperatuur, bijna altijd onder de 36 graden. Ze slaapt wel goed en voelt ook niet koud aan. Als we haar warmer aankleden ‘s nachts gaat ze juist heel erg zweten en dan voelt ze wel koud en klam aan. Omdat ik me zorgen maakte heb ik de huisarts gebeld en volgens haar was dit normaal en hoefden we ons geen zorgen te maken!

4 jaar geleden

Vraagje, meten jullie elke dag en nacht de temperatuur van jullie kindje? De temperatuur lijkt me verder prima hoor, volgens mij hebben wij dit als volwassenen ook. Sommige mensen (waaronder ikzelf) hebben gewoon een lagere basistemperatuur. Als ik 37 graden heb, heb ik eigenlijk koorts. Mijn normale temperatuur ligt rond de 35,5 kan ook meer of minder zijn.

4 jaar geleden

Reactie op 4augustus2021

Vraagje, meten jullie elke dag en nacht de temperatuur van jullie kindje? ...
Nee, ik doe dat maar heel af en toe. Alleen als ik twijfel of ze wel juist gekleed is en soms als ze ‘s nachts huilend wakker wordt om te kijken of ze koorts heeft (meestal is het dan gewoon tandjespijn)!

4 jaar geleden

Ik zou een kruik in bed leggen