Mijn baby van 10 maanden draagt nu een 2.0 tog slaapzak, met korte mouw romper, dik joggingbroekje, sokken, medium dikke trui .
En alsnog was haar temperatuur vannacht 35.6 graden - terwijl ze wel gewoon warm aanvoelt en haar nekje voelt normaal dus snap er niks van.
De temp in de kamer is ong 21 graden. Herkent iemand dit????
Oei is dat niet een beetje warm..? Waardoor zij juist afkoelt?
Hier is het ook 20/21 graden en ligt in een romper met lange mouwen, pyama broekje en slaapzak met mouwen 1 tog
Mijn dochtertje (13 maanden) heeft ‘s nachts ook altijd een lage temperatuur, bijna altijd onder de 36 graden. Ze slaapt wel goed en voelt ook niet koud aan. Als we haar warmer aankleden ‘s nachts gaat ze juist heel erg zweten en dan voelt ze wel koud en klam aan.
Omdat ik me zorgen maakte heb ik de huisarts gebeld en volgens haar was dit normaal en hoefden we ons geen zorgen te maken!
Vraagje, meten jullie elke dag en nacht de temperatuur van jullie kindje?
De temperatuur lijkt me verder prima hoor, volgens mij hebben wij dit als volwassenen ook.
Sommige mensen (waaronder ikzelf) hebben gewoon een lagere basistemperatuur. Als ik 37 graden heb, heb ik eigenlijk koorts. Mijn normale temperatuur ligt rond de 35,5 kan ook meer of minder zijn.
Vraagje, meten jullie elke dag en nacht de temperatuur van jullie kindje?
...
Nee, ik doe dat maar heel af en toe. Alleen als ik twijfel of ze wel juist gekleed is en soms als ze ‘s nachts huilend wakker wordt om te kijken of ze koorts heeft (meestal is het dan gewoon tandjespijn)!