12 Reacties
5 jaar geleden
Ik had in mijn zwangerschap speciaal Neutral wasmiddel gekocht en alles apart gewassen zonder wasverzachter. Ik had mijzelf voorgenomen dit na de geboorte ook te blijven doen..
Toen de kleine man er eenmaal was heb ik alles gewoon bij elkaar in gegooid en de wasmiddel én wasverzachter gebruikt die we altijd gebruiken 😅.
5 jaar geleden
Reactie op Dvk
Hahahaha ja dat had ik dus ook maar gebruik het nu nog steeds 😋 dacht juis ...
Dat dacht ik inderdaad ook en omdat ik zelf als baby niet tegen bepaalde wasmiddelen kon wou ik direct op save spelen. Toen onze kraamzorg zei dat het ‘onzin’ was om het eerst apart te wassen en je juist beter direct je eigen wasmiddel kan gaan gebruiken heb ik niet één wasje meer met Neutral gedraaid. Tot op heden ook nog nergens last van gehad.
5 jaar geleden
Jahoor, de kraamzorg gooide alles bij elkaar in, gewoon op 30graden. Als er iets erg vies was, ondergepoept ofzo, dan gooi ik dat eerst in een emmertje met lauw water en wat biotex, die naast de wasmachine staat, even laten weken tot ik weer een wasje draai. De was draai ik nu om de dag zo'n beetje..
5 jaar geleden
Ik heb de eerste wasjes alles apart gewassen met neutral. Nu de neutral me zo goed bevallen is doe ik ook mijn eigen was ermee (+ de neutral wasverzachter) dus zodra de baby er is gaat alles bij elkaar hoor! ☺
5 jaar geleden
Wij doen dat sinds de kraamweek. Volgens onze kraamverzorgster mocht dat gewoon. Als ze er toch last van krijgt dan wel apart wassen, maar tot zover(ze is nu bijna 7 weken) heeft ze nergens last van
5 jaar geleden
Ik heb t meteen gedaan. Baby spuugde veel dus veel was maar nooit een machine vol, toen was ik klaar met apart wassen.