11 Reacties
5 jaar geleden
Misschien afbouwen? Eerst aanzetten en dan wanneer jij gaat slapen uitzetten. En dan steeds eerder.
En uiteindelijk alleen een muziekdoosje ofzo, meestal duren die maar 2 minuutjes ofzi
5 jaar geleden
Een echte stofzuiger of gewoon via YouTube? Anders eventueel steeds zachter zetten. Kan trouwens met een echte stofzuiger ook
5 jaar geleden
Wij hebben ewan het droomschaapje en die gaat na 20 min stofzuiger geluid vanzelf uit. Onze dochter is ook 8 maanden ik wil haar straks gaan aanleren dat als ze snachts wakker wordt en ze niet kan inslapen ze zelf in zijn poot kan knijpen zodat hij weer aangaat! Misschien is zoiets ook iets voor je zoontje?
Ik weet wel dat dingen op deze leeftijd gewenning zijn. Dus misschien toch laten wennen aan zonder of laten wennen aan een alternatief? Zal vast een aantal slapeloze nachten kosten hoor..
5 jaar geleden
Reactie op Niva
Wij hebben ewan het droomschaapje en die gaat na 20 min stofzuiger geluid v ...
Awel hij heeft nu een slaapmobiel die 20min baarmoedergeluiden doet en dan vanzelf afgaat maar hij is zodanig gewoon van die stofzuigergeluid. dat dit ook aan moet. Ik zal moeten afbouwen. want doorslapen doet hij perfect van 19u tot 7u sochtends. Maar idd er zullen slapeloze nachten zijn voor wat hoort wat zeker hahah. Zal eens kijken voor het droomschaapje ziet er wel goed uit!
5 jaar geleden
Onze dochter sliep ook met een oude telefoon met geluiden. Bleef het hele slaapje of nacht aan maar niet te hard want ze sliep de eerste maanden bij ons op de kamer. Op een gegeven moment elke week iets zachter, daarna uit als wij naar bed gingen en op een gegeven moment niet meer aan, alleen af en toe als ze heel onrustig was. Ik weet niet meer precies hoe oud ze was.
VRIEND
5 jaar geleden
Net zoals het schaapje, hebben we de droombeer van vtech. Die heeft knopjes op de buik en mijn zoontje drukt hier zelf op als hij wakker wordt. Hij hoeft niet precies op 1 plekje te drukken want er zijn 3 knoppen laat maar zeggen. Dus dat is voor hem wel makkelijker dan op 1 specifiek plekje te moeten drukken. Heeft dan geen stofzuiger geluid, maar wel allemaal andere geluidjes en muziekjes.
5 jaar geleden
Reactie op Jenina
Heeft het lang geduurt tegen dat ze het zonder sliep. mijn zoontje is bijna ...
Nee sorry, ik verbaas me er steeds over hoe snel ik dat soort dingen weer vergeet 馃. Ik was wel erg bezig met dat het voor 6 maanden moest omdat ik had gelezen dat ze dan aan dingen kunnen gaan wennen. Dus voor die tijd zonder geluid en op haar eigen kamer slapen, ook omdat het slapen op de opvang echt niet goed ging. Maar dat zal per kind verschillen.
En je zoontje is nu 8 maanden, in het ergste geval duurt het iets langer maar hij zal er uiteindelijk aan wennen 馃檪
Ik heb wel eens gelezen dat kinderen steeds dieper gaan slapen naarmate ze ouder worden dus misschien is dat juist een voordeel voor jullie!
De app die wij gebruikten had trouwens wel verschillende geluiden, volgens mij zijn we eerst nog overgegaan van stofzuiger naar douche omdat die al iets rustiger klonk.
Ik kan me niet herinneren dat mijn dochter wakker werd van omgevingsgeluid. Ik dacht juist omdat ze nog zolang herrie heeft gehoord, ze niet veel last heeft van lawaai.
Ze poepte zichzelf wel regelmatig wakker 馃槀
Ze gaat overigens naar een andere verdieping voordat de baby komt maar ik weet natuurlijk nog niet of ze door gehuil heen slaapt.
Succes in ieder geval!
5 jaar geleden
Reactie op Nr2onderweg
Nee sorry, ik verbaas me er steeds over hoe snel ik dat soort dingen weer v ...
Geen probleem het is allesinds heel fijn om te reageren heb vannacht en vanmorgen 3tonen stiller gedaan het inslapen duurde iets langer dan anders maar is uiteindelijk gaan slapen dus is al positief. effen geduld zeker. alvast bedankt 馃槉馃槈