28 Reacties

5 jaar geleden

Huisarts bellen?? Lijkt me heel naar en zou zelf echt willen weten wat het is!

5 jaar geleden

Huisarts bellen?? Lijkt me heel naar en zou zelf echt willen weten wat het ...
Ja toen ik de ha aan de telefoon had en mijn verhaal vertelde kreeg ik uhhhh wat is er nou aan de hand mevrouw? Ik had het idee dat ze me niet serieus nam en het snel gooide op een koortsstuip.. ik ga morgen maar weer bellen!

5 jaar geleden

Reactie op iva_m

Ja toen ik de ha aan de telefoon had en mijn verhaal vertelde kreeg ik uhhh ...
Anders huisartsen post bellen mocht t vanavond weer voorkomen krijg je gelijk andere huisarts

5 jaar geleden

En zoizo zeggen dat je wilt dat er een dokter naar kijkt. Ik merkte zeker als nieuwe moeder dat je snel aan de kant geschoven word als overbezorgd.

5 jaar geleden

Blijven bellen naar de dokter ziekenhuis watdan ook. Dan moeten ze het maar sirieus nemen ik vind het sws belagelijk. Dat je baby echt ziek moet zijn voor je langs kan komen? Door de hele corona ik denk dan hallo het gaat wel om babys hoor

5 jaar geleden

Als ze zo rood wordt, maakt ze dan ook een kreunend geluid? Mijn zoontje doet dit ook maar het lijkt dan alsof hij ook 'perst'. Maar hij doet het ook als hij bijvoorbeeld het op schoot zitten zat is. Dan gaat hij zich overstekken en dat loopt hij rood aan en kreunt hij daarbij. Het is ook gelijk weer over. Lijkt het daar op?

5 jaar geleden

Reactie op MommaKay

En zoizo zeggen dat je wilt dat er een dokter naar kijkt. Ik merkte zeker a ...
Ja precies dat merk ik ook!

5 jaar geleden

Reactie op MM-24

Als ze zo rood wordt, maakt ze dan ook een kreunend geluid? Mijn zoontje do ...
Ja ze maakt er een soort kreun geluid bij.. en dan hou ik haar tegen me aan en dan is het weer weg. Ze verstijft niet lang

5 jaar geleden

Blijven bellen naar de dokter ziekenhuis watdan ook. Dan moeten ze het maar ...
Ja echt belachelijk, en dan denk ik zeker met baby’s liever 10 keer langs komen dat er niks aan de hand is dan 1 keer te laat..

5 jaar geleden

Als ze rood wordt en verstijfd kan het ook een poepluier zijn, als ze alleen verstijfd kan ze ook iets eng vinden. Vertel je haar wat je doet? Kan ze 'zien' wat je doet? Mijn dochter was altijd bang op de trap vanwege het kraken en als ik een donkere ruimte inliep. Door tegen haar te praten en haar te laten zien waar ik heen liep werdt ze meer ontspannen..

5 jaar geleden

Reactie op Cynthia8919

Als ze rood wordt en verstijfd kan het ook een poepluier zijn, als ze allee ...
Het is echt anders dan een poepluier. Ik dacht al dat het misschien te maken heeft met schrikken of iets eng vinden, dus ik neem je tip mee en haar vertellen wat we doen zodat ze misschien meer ontspant. Dankjewel!

5 jaar geleden

Het zou kunnen dat het door de Vaccinatie komt...Eisen dat er iemand naar haar kijkt, want je weet je het nooit...

5 jaar geleden

Als het lukt probeer het te filmen en neem het mee naar de dokter om te laten zien wat er gebeurt?

5 jaar geleden

Heeft ze geen reflux? Mijn dochter had dit en bv tijdens het verschonen kwam de melk ik haar keel omhoog (zonder spugen) en dan blokkeert de luchtpijp en ging ze zich ook overtrekken. Zal een doorverwijzing vragen naar een kinderarts

5 jaar geleden

Reactie op Tap

Heeft ze geen reflux? Mijn dochter had dit en bv tijdens het verschonen kwa ...
Nee ik denk niet dat ze reflux heeft, ze is 11 weken nu en heeft dit sinds een paar dagen.. en echt alleen als ik de trap oploop en de momenten die ik beschreef in mijn verhaal, verder heeft ze het niet als ze ligt..

5 jaar geleden

Mijn dochter verstijft ook als ik de trap afloop maar dat is echt van angst.. kan dat niet bij jouw kindje zo zijn? Dat ze ergens van schrikt en verstijft?

5 jaar geleden

Hey Lila. Wij hebben precies hetzelfde bij ons kindje (begon rond de 14e week). Uit het niets rood worden, verstijven, zonder aanleiding (geen schrikreactie, hard geluid etc) op internet kon ik er ook niets over vinden. We lopen nu bij een kinderarts, maar nog geen antwoorden helaas. Ik lees dus even mee. Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen?

5 jaar geleden

Reactie op SW1990

Mijn dochter verstijft ook als ik de trap afloop maar dat is echt van angst ...
Ja daar dacht ik dus ook aan, dat ze het voelt in haar maag en daarvan schrikt en daardoor verstijft..

5 jaar geleden

Hey Lila. Wij hebben precies hetzelfde bij ons kindje (begon rond de 14e we ...
Oh echt waar.. zijn jullie doorverwezen door de huisarts? Ik heb namelijk het idee dat ik niet serieus wordt genomen en eerder als overbezorgd wordt gezien, terwijl het me echt niet lekker zit. Hebben ze wel iets gezegd wat het eventueel kan zijn?

5 jaar geleden

Ja wij zijn doorverwezen. Ze vermoeden (verborgen) reflux, maar daar hebben we nog nooit iets van gemerkt? Is er in deze app ook een mogelijkheid om elkaar privé te berichten? Dan houden we elkaar op de hoogte?