19 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb de gewone Luvion met zo'n klein schermpje en vind die wel goed. Altijd verbinding en zeer goeie kwaliteit voor de prijs ook in het donker.
5 jaar geleden
Wij zijn heel blij met de motorola, was volgens de consumentenbond ook de beste koop. Bereik prima, beeldkwaliteit goed vind ik, ook in het donker, geluid ook duidelijk, je kan terug praten. Batterijduur wel vrij kort, maar kabeltje voor stopcontact is vrij lang dus daar hebben wij geen problemen mee. Verder eigenlijk geen nadelen te bedenken
5 jaar geleden
Reactie op Anam
Oh wij zijn juist niet te spreken over luvion. Onwijs fel licht, je hele sl ...
Het scherm kun je s nachts gewoon uitzetten hè
5 jaar geleden
Zeer tevreden over de luvion easy, goedkoop en simpel. Een keer problemen gehad met bereik toen hebben ze hem gerepareerd.
5 jaar geleden
Bij onze eerste kochten we de Luvion grand elite 3 Connect of iets dergelijks. In ons nieuwbouwhuis altijd gedoe gehad met verbinding tussen de camera en het scherm (kleine ligt op zolder), maar doordat het ook via m’n telefoon te bekijken was niet zo’n punt. Nu heb ik een 360 graden camera van Kruidvat aangeschaft (€27!) die een veel beter beeld geeft, vooral in een donkere camera. Geen beeldscherm en geen slaapliedjes maar de Luvion gaat door naar de baby en voor de oudste voldoet de camera van Kruidvat meer dan voldoende!
5 jaar geleden
Reactie op Anam
? Hahaha meen je dat nou? Ik loop te hannessen met een kussen etc zodatchet ...
Haha ja! Wij hebben dat ook een paar dagen gedaan, ik kon de instelling ook niet vinden. Wij hebben een touch screen, even op het beeldscherm tikken en dan staat er op onze uitvoering aan de rechterkant een rechthoekje met een schuine streep erdoorheen. Het beeldscherm gaat dan na 10 seconden ofzo uit, als je iets hoort klik je even op het scherm en heb je 10 seconden beeld. Het beeld weer continue aanzetten gaat op dezelfde manier, maar dan op het rechthoekje zonder de schuine streep klikken.