19 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de alecto dvm 200 hele goede bereik grote scherm en uit te bereiden met meerdere camera’s. Aanrader dus 😄

5 jaar geleden

Ik heb de gewone Luvion met zo'n klein schermpje en vind die wel goed. Altijd verbinding en zeer goeie kwaliteit voor de prijs ook in het donker.

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion easy babyfoon. Heel erg tevreden over. Goed bereik en mooi beeld. Wij hebben er €60,- voor betaald.

5 jaar geleden

Oh wij zijn juist niet te spreken over luvion. Onwijs fel licht, je hele slaapkamer is verlicht snachts. Continue verbinding weg als je in de voortuin of achtertuin zit(gewoon normaal rijtjeshuis dus zeker geen luxe grote mega tuin haha)

5 jaar geleden

Ik heb de luvion prestige touch je kunt er meerdere cameras op koppelen en de luvion grand elite.

5 jaar geleden

Ik heb de luvion prestige touch 2. Heeft een groot scherm. Erg fijn!

5 jaar geleden

Wij zijn heel blij met de motorola, was volgens de consumentenbond ook de beste koop. Bereik prima, beeldkwaliteit goed vind ik, ook in het donker, geluid ook duidelijk, je kan terug praten. Batterijduur wel vrij kort, maar kabeltje voor stopcontact is vrij lang dus daar hebben wij geen problemen mee. Verder eigenlijk geen nadelen te bedenken

5 jaar geleden

Reactie op Anam

Oh wij zijn juist niet te spreken over luvion. Onwijs fel licht, je hele sl ...
Het scherm kun je s nachts gewoon uitzetten hè

5 jaar geleden

Wij hebben de philips avent met camera en zeer tevreden!

5 jaar geleden

Zeer tevreden over de luvion easy, goedkoop en simpel. Een keer problemen gehad met bereik toen hebben ze hem gerepareerd.

5 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Ik heb de luvion prestige touch je kunt er meerdere cameras op koppelen en ...
Heb je er meerdere? Welke vind je fijner? Welke heeft beter bereik?

5 jaar geleden

Reactie op Cirche

Wij zijn heel blij met de motorola, was volgens de consumentenbond ook de b ...
Welke model hebben jullie?

5 jaar geleden

Reactie op Barbara

Heb je er meerdere? Welke vind je fijner? Welke heeft beter bereik?
Ik gebruik de luvion prestige touch die heeft groot scherm en ik heb er geen problemen mee dienkleine nog niet uitgeprobeerd heb wel 2 cameras ook voor die 2e dalijk.

5 jaar geleden

Reactie op Barbara

Welke model hebben jullie?
De Motorola comfort 40 connect

5 jaar geleden

Hier de baby monitor, niet zo duur en werkt perfect!

5 jaar geleden

Het scherm kun je s nachts gewoon uitzetten hè
? Hahaha meen je dat nou? Ik loop te hannessen met een kussen etc zodatchet licht minder is hahah

5 jaar geleden

Wij hebben een huis camera bij de action gekocht voor dacht ik €20/€25 die je op de iPad of telefoon kan aansluiten via Bluetooth en zijn heel tevreden! Heeft ook night vision en terugpraat functie!

5 jaar geleden

Bij onze eerste kochten we de Luvion grand elite 3 Connect of iets dergelijks. In ons nieuwbouwhuis altijd gedoe gehad met verbinding tussen de camera en het scherm (kleine ligt op zolder), maar doordat het ook via m’n telefoon te bekijken was niet zo’n punt. Nu heb ik een 360 graden camera van Kruidvat aangeschaft (€27!) die een veel beter beeld geeft, vooral in een donkere camera. Geen beeldscherm en geen slaapliedjes maar de Luvion gaat door naar de baby en voor de oudste voldoet de camera van Kruidvat meer dan voldoende!

5 jaar geleden

Reactie op Anam

? Hahaha meen je dat nou? Ik loop te hannessen met een kussen etc zodatchet ...
Haha ja! Wij hebben dat ook een paar dagen gedaan, ik kon de instelling ook niet vinden. Wij hebben een touch screen, even op het beeldscherm tikken en dan staat er op onze uitvoering aan de rechterkant een rechthoekje met een schuine streep erdoorheen. Het beeldscherm gaat dan na 10 seconden ofzo uit, als je iets hoort klik je even op het scherm en heb je 10 seconden beeld. Het beeld weer continue aanzetten gaat op dezelfde manier, maar dan op het rechthoekje zonder de schuine streep klikken.