41 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb deze ook gekocht. Ons kindje moet nog geboren worden. Maar ik vind hem heek leuk. In het egeltje zit een muziekje als.je ertegen aan slaat. Verschillende melodieën. Het vosje en dat andere beestje zijn rammelaartjes. Voel dingetjes op het kleed zelf. Ik ben echt blij dat ik deze heb gekocht. Hout vind ik inderdaad ook Een beetje saai😅

6 jaar geleden

Wij hebben deze liggen. Nog niet in gebruik. Ik vind de gene die jij op het oog hebt ook heel erg leuk😀, en maakt idd die van nijntje een beetje saai. Liefs

6 jaar geleden

Geen tips, want ik heb nog geen babygym, maar wel een vraag, namelijk: waar heb je deze gevonden? Ik vind hem er namelijk heel leuk uitzien!

6 jaar geleden

Ik heb zo'n saai houten ding ;). Maar drie speeltjes eraan maar mijn dochter heeft er ontzettend veel en lang plezier van gehad. Zou zelf niet zo'n mega gekleurd ding in mijn woonkamer willen, maar dat is nu eenmaal mijn smaak niet. Dit zwart witte ding vind ik een goeie mix.

6 jaar geleden

Reactie op LindaLinda

Geen tips, want ik heb nog geen babygym, maar wel een vraag, namelijk: waar ...
Je hebt ze bij prenatal, mamaloes of bol.com. Als je intypt op Google babygym zwart wit krijg je hem er zo voor😁

6 jaar geleden

Reactie op LindaLinda

Geen tips, want ik heb nog geen babygym, maar wel een vraag, namelijk: waar ...
Bol 😊

6 jaar geleden

Ik heb zo'n saai houten ding ;). Maar drie speeltjes eraan maar mijn dochte ...
Ik persoonlijk vind die houten wel mooi 😉maar denk dat de babys die gekleurde dingen vooral leuk vinden 😊

6 jaar geleden

Ik heb die van Ikea gekocht want die heeft felle kleurtjes en een dikke zachte mat ♥️

6 jaar geleden

Wij hebben deze liggen. Nog niet in gebruik. Ik vind de gene die jij op het ...
Ik heb deze dus ook! Vond hem zoooo leuk.. maar die knuffeltjes hangen zo hoog, dat ze er niet bij komt 😅 dus ze is er maar een beetje naar aan het staren en soms wilt ze ze pakken maar dan is ze gefrustreerd dat ze er niet bij komt😂 heb nu zo’n ouderwets goedkoop plastic ding gekocht, nou en ze gaat helemaal los 😂 ze vind het geweldig! Lekker er tegenaan slaan en lachen enzo

6 jaar geleden

Ik heb er juist 1 met heel veel kleuren. Ik hou zelf niet van kleur in huis, maar het gaat om mijn zoon, niet om mij 😜 hij vindt het helemaal geweldig. Hij kijkt ook altijd richting felle kleuren. Als ik een grijze ofzo had, dan was het echt een stuk minder interessant.

6 jaar geleden

Ik heb er een gekregen, van iemand met heeeeel veel kinderen en kleinkinderen. Eerst dacht ik: jemig wat een lelijk fel geval! Moet ik dat neerleggen? Ik zou er zelf een gekocht hebben van Little Dutch ofzo, lekker een beetje stylish. Maar baby's zijn juist gek met primaire kleuren, dus dit was uiteindelijk echt veel beter. De functies van de speeltjes zijn gelijk als die op jouw plaatje, muziekjes als er tegenaan getrapt of geslagen wordt, rammelaars, er zitten knisperende stukjes stof en lintjes en een spiegeltje etc.

6 jaar geleden

Wij hebben met kleuren en dat vind ie geweldig ☺ het ligt nu in de box en als hij wat ouders is leg ik de babygym op de grond.

6 jaar geleden

Wij hebben er 1 op marktplaats gekocht, waarvan alles is uitwisbaar of af te wassen. Zo een als op de afbeelding

6 jaar geleden

we hebben er 1tje zelf gemaakt (ook dus saai hout😉) nouja mijn pa dan (was een kapstok van de action) had er ringen met speelgoed eraan hangen en was makelijk op te bergen en te variëren zeer lang in gebruik geweest!

6 jaar geleden

Ik vind een fel gekleurde ook spuug lelijk, maar aangezien die kleintjes in het begin vooral primaire kleuren zien zijn we toch voor deze gegaan. De beste aankoop tot nu toe, hij vind het geweldig! Van die houten vraag ik me trouwens af of ze bij de speeltjes kunnen. Hangt dit niet te hoog? Deze van ons heeft heel veel lusjes dus alles is ook laag te hangen en kan dus nog uitgebreid worden.

6 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Ja idd die felle kleuren zullen ze dan toch leuker vinden dan die zwartwitte ? Ik ga nog even op zoek 😉

6 jaar geleden

Wij hebben precies die die jij als afbeelding hebt bijgevoegd. Aangeschaft met ongeveer 12 weken e m’n dochtertje is nu 16 weken. Ze vindt het onwijs leuk en is helemaal blij als we haar er onder leggen. Wat ook heel handig is, is dat je de speeltjes eraf kunt halen en ergens anders aan kunt hangen (wij hangen ze bijvoorbeeld ook aan de “stok” van de trip trap). Je kunt ook het “kruis” als het ware verlagen, waardoor de speeltjes lager komen te hangen en het ook leuk is als kindjes op hun buik liggen. Op deze leeftijd vinden ze zwart/wit contrasten inderdaad heel interessant, dus waarom zou dat over een tijdje niet zo zijn? Er verandert toch niks aan het contrast lijkt me. Wij zijn er in ieder geval onwijs blij mee. Eén van onze beste aankopen!

6 jaar geleden

Wij hebben deze voor onze kleine meid! Ze speelt erin vanaf 14 weken en is alweer bijna 5 maanden en heeft er nog steeds super veel plezier mee!

6 jaar geleden

Wij hebben dit speelkleed aangeschaft. Hij is nu 18 weken en elke dag speelt hij op dit kleed. Gieren, brullen en lachen, zo fantastisch vind hij het. Aangezien baby’s vooral van de meest extreme kleuren houden (deze mama totaal niet🙃) hebben we maar voor een gulden middenweg gekozen. 🤗