17 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben wel de aerosleep, en volgens onderzoeken is het echt geen onzin en dat wil ik toch ff zeggen 🙈. Zolang ze nog niet draaien heeft het geen meerwaarde, maar daarna wel.. Je hebt hem vaak in de aanbieding en dan valt het best mee 🤭

3 jaar geleden

Wij hebben ook een 70x140 matras. Een van de goedkoopste gekocht bij babydump. We waren letterlijk weken bezig met uitzoeken van beste matras. Dit matras kostte 40 euro, had lovende recensies. Geen aerosleep..mijn kind is 13 maanden, slaapt er heerlijk op. Is een buikslaper sinds 4 maanden oud en leeft nog.

3 jaar geleden

Sorry ik bedoelde babypark. Dit is het matras: Puck Moonlight Matras 70 x 140 cm

3 jaar geleden

Je kunt eens kijken op de website van Petit Amelie. Daar hebben we een koudschuim matras van en die is mooi stevig. Wel hebben we hem flink laten luchten, maar dat is in principe met elk matras verstandig.

3 jaar geleden

Ik heb er gewoon eentje via Bol.com gekocht.. wel vergeleken en gekeken naar de reviews om te kijken welke een beetje goed was!

3 jaar geleden

Reactie op Blacks

Wij hebben wel de aerosleep, en volgens onderzoeken is het echt geen onzin ...
Hoezo wil je dat even zeggen? Wat zover bekend is, is het nut (nog) niet aangetoond. Er is er (nog) geen wetenschappelijk bewijs voor. Dat is ook wat haar verloskundige heeft uitgelegd. Het belangrijkst is een stevig matras en je kindje niet te warm aankleden, dat is wel wetenschappelijk aangetoond.

3 jaar geleden

Ikea in Duitsland heeft ze wel van 140x70. Ik weet niet of het in NL wel online te koop is? Wij hebben er dus wel een van 140x70 van Ikea, helemaal gelukkig mee. Maar we wonen dan ook in Duitsland.

3 jaar geleden

Heeft beterbed geen kindermatrasjes?

3 jaar geleden

Prenatal heeft ze ook trouwens
Mijn partner werkt bij dit het matrassen atelier op Ekkersrijt. Ze verkopen baby matrasjes via deze site maar je kan ook gewoon even bellen of langs gaan om te informeren. https://www.happy-sleepers.com/populaire-maten/

3 jaar geleden

Ik had ergens in een ander topic gelezen in ikea in Duitsland dat ze een matras had gescoord. Dat ene matras dat door de consumentenbond als nummer 1 er uit kwam

3 jaar geleden

Ik heb die van babypark. Petit amelie heeft ze ook (en mooi beddengoed)

3 jaar geleden

ABZ Matras HR30 + Airgosafe Topper 120x60cm Deze hebben ze ook in 140x70cm Wij hebben nu beide maten en zijn zeer tevreden!

3 jaar geleden

Deze merken adviseert de consumentenbond (Jan 2022)

3 jaar geleden

Reactie op Gina91

Deze merken adviseert de consumentenbond (Jan 2022)
Ikea heeft iig geen 70x140 😉

3 jaar geleden

Ikea heeft iig geen 70x140 😉
De ikea in Duitsland wel 😇

3 jaar geleden

Wij hebben Airgosafe. Ons is verteld dat ze praktisch hetzelfde zijn als de airosleep, maar dan stuk goedkoper. Denk alleen niet dat het klopt want jouw verloskundige zegt. Aerosleep en Airgosafe matrassen ademen door waarom de kans op wiegendood verkleind. Mocht het kindje op de buik terecht komen met gezicht naar beneden dan kan die door ademen. Bij een gewoon matras heb je kans dat het kindje stikt. Ik zeg erbij: dit is mij verteld.