6 Reacties

5 jaar geleden

We hebben een houder voor de maxicosi in de bakfiets met vering. Werkt tip! Maar ook dan adviseren ze pas vanaf 3 maanden omdat het nekje dan wat sterker is

5 jaar geleden

Hoi hoi, Hier een babyschaal in de bakfiets! Vind het ideaal, neemt ongeveer net zoveel ruimte in als een gewone zitplaats. Heb het ook pas vanaf 3 maanden gebruikt en toendertijd nog wel de zitverkleiner van de maxi cosi erin gedaan voor extra stevigheid en comfort totdat hij te groot ervoor was. Bij de eerste ook een steco baby mee drager in de bakfiets gehad, maar vond het zo'n gehannes met die maxi cosi en mijn oudste zat te opgepropt in de bakfiets door de maxi cosi. Dit bevalt ook echt prima!

5 jaar geleden

Hoi hoi, Hier een babyschaal in de bakfiets! Vind het ideaal, neemt ongev ...
Super bedankt!!

5 jaar geleden

Wij hebben de babyschaal in de fietskar, maar omdat ons zoontje pas een maand oud is gebruiken we die nu alleen nog wandelend, als we met twee kinderen op pad zijn. Voor straks wel handig als we nr 1 moeten wegbrengen en ophalen naar de gastouder!

5 jaar geleden

Ik heb een bakfiets en gebruikte bij mijn tweede zwangerschap een Steco mee met daarin de maxi cosi. Werkte echt top!! Je kunt geen boodschappentassen meer kwijt maar zeker wel nog wat spullen ernaast zetten. Marktplaats staan vaak ook Steco-mee steunen.

5 jaar geleden

Dankje wel allemaal!