32 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb voor als de kleine meid er is broekjes en leggings waar sokjes aan vast zitten😁

6 jaar geleden

Ik vind die van zeeman het fijnst! En van z8 ook. Met kouder weer trek ik ze overigens over het broekje aan. Blijft goed zitten!

6 jaar geleden

Bambino super fijn! Te koop bij de Kruidvat

6 jaar geleden

Reactie op JBaby2

Ik vind die van zeeman het fijnst! En van z8 ook. Met kouder weer trek ik z ...
Dankjewel voor de tip. Ga er eens naar kijken!

6 jaar geleden

Bambino, te koop bij kruidvat schijnt heel fijn te zijn!

6 jaar geleden

Heb 1 paar bambino. Zijn idd super fijn. Maar zijn helaas al heel lang uitverkocht bij de kruidvat.

6 jaar geleden

Inderdaad Bambino! Wel jammer dat ze zo pillig worden 😬

6 jaar geleden

Ik heb ook echt alle sokken geprobeerd en echt alles ging continue uit! Heb toen de sokjes van de Zeeman gekocht volgens mij zitten er drie of vier paar aan! Die blijven bij mijn zoontje wel aan! Dus ik zweer tot nu toe bij de sokjes van de Zeeman! 😊

6 jaar geleden

De sokjes van noppies zijn fantastisch!

6 jaar geleden

Bambino, al mijn vrienden zweren erbij!

6 jaar geleden

Had als kraamcadeau sokken van Go baby Go gekregen. En daarna zelf snel meer aangeschaft want ze zitten super. Vallen niet uit, gaan heel lang mee en ook handig voor kruipen/gaan lopen.

6 jaar geleden

Wij gebruikte deze voor sokjes. Zat in een kraamcadeau en wij zijn er zeer tevreden over.

6 jaar geleden

Ik heb ze het liefst kniehoog. Door de wrijving van broekje en been duurt het lekker lang voor ze uitgaan. Want uit gaan ze. Overigens heeft mijn zoontje van 7 maanden nu al maat 20..

6 jaar geleden

slofjes kopen

6 jaar geleden

Reactie op Mirte 20

Bambino, al mijn vrienden zweren erbij!
Jaaa ik ook! Iedereen die zwanger is in mijn omgeving geef ik 1 tip. Bambino sokjes 😄

6 jaar geleden

Bambino!

6 jaar geleden

Sokken van de Noppies en Tommy Hilfiger..

6 jaar geleden

Ik was heel blij met de "blijf"sokken van het merk Kipkep. Ook nu ze loopt zijn die erg fijn want die noppen die er onder zitten blijven goed. Terwijl die bij andere merken er toch snel afslijten.

VRIEND

6 jaar geleden

Toen ik in het ziekenhuis was dacht ik toen mijn baby 1 dag oud was: welke gek heeft nou sokken voor baby's bedacht? 😅 Inderdaad ben je meer bezig met ze terugvinden en opnieuw aantrekken dan dat ze voor warme voeten zorgen. Oplossing inderdaad: zo lang mogelijke sokken over de broekspijpen heen aantrekken. Mutsen vallen wat mij betreft ook in deze categorie van ondingen: vallen ook steeds af. 😝

6 jaar geleden

Sokken die je om moet vouwen alleen dan vouw je ze dus niet om zodat ze “kniekousen” aan heeft, broekje er over en blijft de hele dag zitten