20 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga om de dag met mijn zoontje samen in bad!

5 jaar geleden

De ene dag douchen we en de andere dag doen we hem in bad, verschilt hier heel erg, om de dag in ieder geval 1 van de 2, als hij niet meer in het badje past dan word het dus standaard onder de douche..

5 jaar geleden

Wij hebben een opblaasbaar badje van 65 cm doorsnee. De 9 maander en de kleuter passen daar allebei heel goed in

5 jaar geleden

Flexibath xl van stokke.

5 jaar geleden

Hier kwam een keer een moeder met de tip om die goedkope ikea stoel onder de douche te zetten. Of heb je een douchebak? Dat je die vult met een laagje water en dan je dochter daar in zet en dan afspoelen met de douchekop

5 jaar geleden

Wij hebben een opblaasbad gekocht. De lifesaver hier voor het hele gezin!

5 jaar geleden

Flexibath xl van stokke.
Die heb ik ook! Is echt fantastisch. Opklappen en wegzetten. Beste aankoop van alle baby zooi die ik aan heb geschaft!

5 jaar geleden

Wij douchen lekker 2x per week samen. En heel soms samen in bad.

5 jaar geleden

Reactie op CVis19

Die heb ik ook! Is echt fantastisch. Opklappen en wegzetten. Beste aankoop ...
En ik zet haar ook wel eens in de douche in die flexi en dan ga ik zelf ik de hoek douchen馃ぃ erg gezellig!

5 jaar geleden

Onze dochter gaat gewoon mee onder de douche sinds ze 4 weken is 馃槉. Vind ze zalig en ondertussen is ze het ook gewend dat er water over haar gezicht loopt, dan hebben we daar later geen drama meer voor nodig als er een druppeltje in haar oog komt 馃檲

5 jaar geleden

Mijn schoonouders doen de kleinzonen altijd in een wasmand in bad hahahah

5 jaar geleden

Wij hadden een bibabad die kan je inklappen nadat hij niet meer in het baby badje paste. Ideaal en kan je van de zomer ook als buiten badje gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hadden dit badzitje en zetten het badzitje in de douche. Zodra de jongens goed konden zitten, konden ze dan mee onder de douche.

5 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Wij hadden dit badzitje en zetten het badzitje in de douche. Zodra de jonge ...
Ja deze gebruik ik ook voor onder de douche simpel, snel en makkelijk :-)

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben een speciekuip gekocht bij de bouwmarkt en die zetten wij in de douche... onze dochter van 4 vind het fantastisch!! 馃槀

VRIEND

5 jaar geleden

Mijn dochter van 7 maanden gaat mee onder de douche en met ons in bad. Onder de douche kun je net wat minder goed wassen dan in bad vind ik. 2x per week wassen en om de week is een daarvan een bad. Als je geen bad hebt dan inderdaad zo鈥檔 groter badje of wasmand haha.

5 jaar geleden

Samen in bad in een ligstoeltje :) echt genieten ! 馃グ

5 jaar geleden

Mijn kindjes van 10mnd en 2 zitten met zn 2en in een oude wasmand.馃槉 wat speelgoed en zeep erbij en ze vinden het prachtig.