18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb berenpakjes van de h&m waarvan er super veel op vinted staan, daar zitten de handen en voeten ook in, zit je ook niet met wantjes en slofjes.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wolfleece pakje van engel is heerlijk voor in de draagzak. Let met berenpakjes enzo wel op dat het zonder voetjes is als je het in de de zak aan wilt doen!

3 jaar geleden

Ik heb dit berenpakje voor mijn dochtertje van de prenatal. Ze heeft hem voornamelijk aan in de draagzak. We doen hem aan over haar kleding en dan krijgt ze het niet koud. Handjes en voetjes zitten dicht maar de handjes kunnen wel open.

3 jaar geleden

Wij hebben deze als berenpak. Van de c en a. Je kan er ook in slapen zoals je ziet haha 😂

3 jaar geleden

De pakjes van engel zijn heerlijk. Omdat ze van wol zijn reguleren ze de warmte. Je kindje heeft het dus lekker warm maar niet snel te warm.

3 jaar geleden

Ik heb zoiets. Een gewatteerde jas/pak. Gaat hij dan met zijn kleren helemaal in. Heb nog dekentje erin 😊 Hier wordt die ergens eind januari geboren.

3 jaar geleden

In het begin kun je hem ook in een draagdoek onder je jas doen, dan zit hij lekker warm tegen je aan en kun je voelen of hij het te warm of te koud heeft

3 jaar geleden

Als je wil dragen met een draagzak of draagdoek zou ik eerder adviseren om een draagjas te kopen. Dan draag je gewoon over je eigen kleren, hoef je je kleintje niet nog meer aan te trekken (wel slofjes of extra sokken). Er over heen je draagjas. Doordat je kleintje met jou in de jas zit delen jullie lichaamswarmte. Voor allebei lekker warm dus! Mutsje op, sjaaltje om en lekker gaan!

3 jaar geleden

Je kunt beter geen pakjes met voetjes gebruiken om te dragen. Berenpakjes zou ik dus afraden, sowieso dingen die echt te dik zijn. Niet relaxt met dragen. Engel natur is vrij dun, warm en zonder voetjes dus dat zou ik wel een prima optie vinden. Maar eigenlijk is een Draagjas nog fijner. Ik heb zelf een normaal jasje van engel natur en zweer erbij, ook nu lekker warm.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Margg

Je kunt beter geen pakjes met voetjes gebruiken om te dragen. Berenpakjes z ...
Precies dit idd, die pakjes met voetjes zijn beter voor in de wagen.

3 jaar geleden

Voor in de draagzak: gewoon normale kleertjes, slofjes en een mutsje, en dan lekker onder je jas dragen. Heerlijk warm voor jullie allebei. Voor in de wandelwagen hebben wij een voetenzak van koeka, die is heerlijk zacht en warm en heeft ook een soort capuchon waardoor je kindje heerlijk geborgen ligt. Dan ook gewone kleertjes, muts en een jasje. Zo'n berenpak had ik voor mn oudste van november 2017 ook, maar in de draagzak was dat sowieso te warm en voor in de wagen vond ik het vooral veel werk om steeds aan en uit te doen, en als ze in slaap viel en we gingen weer naar binnen dan doe je ook minder makkelijk even wat laagjes uit... zo konden we gewoon de voetenzak en jas open ritsen en sliep ze lekker verder.

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze baby een Voetenzak en een Teddy pakje van zalando. Hierin houd ze zichzelf goed warm!

3 jaar geleden

Ik heb voor m’n dochter berenpakjes die haar volledig warmhouden. Geen gedoe met slofjes of sokjes die van haar voetjes af vallen, handschoenen die kwijtraken en ook geen gedoe met een voetenzak.

3 jaar geleden

In de draagzak sowieso geen pakjes met voetjes, dan komt er op de benen en voeten veel te veel druk te staan. In de wagen kan dit natuurlijk wel.

3 jaar geleden

Bedankt allemaal!

3 jaar geleden

Ipv engel natur heb je ook het merk disana, zij hebben allerlei verschillende wollen kleding. Jasjes, broekjes, overalls etc. Heerlijk warm voor de kleine in de winter.

3 jaar geleden

Hier bevalt een wolfleece pak echt super in de wandelwagen 😊 Houdt er wel rekening mee dat geen enkel pak van 100% wol ook water & winddicht is. Qua wolletjes zijn er een aantal fijne merken; Engel, Cosilana, Dilling en Yoha o.a. Vaak ook langer door te dragen dan de maat aangeeft (Dilling mt 56 heeft hier tot 62/68 goed gepast), regelmatig 2e hands te koop en in goede staat ook goed 2e handa verkoopbaar. Wel is het handog van tevoren te bedenken of je liever knoopjes of rits in zo'n pak wilt en of je omslagen voor handje en voetjes fijn vind. Qua dragen is het afhankelijk van hoe je wilt gaan dragen, over of onder je eigen jas, in een draagdoek of draagzak. Mijn ervaring met een draagdoek en dan onder je eigen (draag)jas is dat je eigenlijk niet heel veel meer nodig hebt dan iets om de voetjes/kuitjes wat extra warmte te geven en een mutsje.
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel