11 Reacties

4 jaar geleden

Lange mouwen shirtjes en romper zonder mouwen of korte mouwen 😅 de stofjes zijn wat dunner in de zomer

4 jaar geleden

Mijn zoontje is afgelopen augustus in de hittegolf geboren, ik had een romper met korte mouw, een shirt met lange mouw, een broekje en sokjes hem aangedaan, hij heeft zelfs de eerste nacht nog een kruik gehad 😬 hij heeft ongeveer 3 dagen lange mouwen aangehad en een lange broek, en toen kon hij zichzelf redelijk op temperatuur houden, en zijn we over gegaan op een korte broek met korte mouw tshirt. En zelfs aan het einde van de kraanweek lag hij alleen nog maar in zn romper
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

@roossoor gefeliciteerd! Ik ben eind juli begin aug uitgerekend en mijn dochter van 5 is ook een okt kindje haha dacht ik haar kleertjes te bewaren voor de volgende zit ik nu ook te denken hmm herfst zomer🤭 kan dat wel

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik, als ik weer een zoontje krijg, gewoon de eerste week de kleertjes van de oudste gebruik en dan evt. naar de winkel voor “zomer kleertjes” 😅

4 jaar geleden

Hier in augustus bevallen alles wat ik had gekocht heeft hij niet aangehad enkel boxpakjes en rompers en 9/10 ook gewoon in zijn pamper😂 ik zou die kleertjes echt pas kopen in juni ofzo dan heb je al wat zicht op hitte golven

4 jaar geleden

Onze dochter is van begin augustus en heeft de hele maand alles lang aangehad omdat mevrouw het niet warm had. Wij liepen in korte broek 🙄 Niet te voorspellen dus. Wij krijgen in juli ook ons 2e kindje 😊

4 jaar geleden

Ik zou sowieso leuke rompers kopen ipv die saaie witte. Mocht je je kindje goed op temperatuur houden dan kan je je baby misschien al wel alleen al in romper leggen. Maar ligt echt aan je kindje en de temperatuur.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is midden juli dit jaar geboren. En de eerste week had ze wa aan. En toen kwam de hittegolf, had ze 3 weken lang alleen een luier of een romper aan. Ik zou persoonlijk romper met korte mouwen of spaghettibandjes kopen, en broekjes. Ligt er aan als het zo warm word heb je bijna geen kleding nodig haha

4 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Mijn dochtertje is midden juli dit jaar geboren. En de eerste week had ze w ...
De eerste week had ze warm aan

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 30 juli en heeft de eerste week sowieso alleen rompers met lange mouwen (wel in een leuk printje hihi) met hier nog een boxpakje ofzo overheen of een lange broek aangehad. Duurde even voor ze zich goed op temp kon houden. Hierna kwam de hittegolf dus toen alleen een romper met korte mouw. Heb toen ook om advies gevraagd in de prenatal en die mw zei tegen mij; wat kleding betreft kan je beter een herfst/winter baby hebben dan een zomerbaby haha 🤣
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.