Hai!
Mijn vier weken oude baby drinkt aan de borst.
Hij heeft geregeld last van krampjes.
Tijdens het drinken zie ik hem regelmatig ook verkrampen en maakt hij daarbij een kreunend/krakend geluid.
Daarna gaat hij harder zuigen, waarschijnlijk vanwege de pijn van de krampjes.
Als ik hem daarna overeind houd is hij vaak overstuur, ik weet dan soms niet of hij meer wil drinken. Hij hapt vaak wel opnieuw aan, maar kan ook ivm zuig behoefte door pijn zijn. 
Ik vind het alleen heel lastig om te besluiten hoe vaak ik hem aan leg. Ik ben ook bang dat hij op een gegeven moment teveel melk binnen krijgt en meer krampjes krijgt, terwijl hij dan niet zuigt vanuit honger.
Ook zei de lactatie deskundige dat boeren niet per se nodig is en hij ook prima in slaap mag vallen na voeding. Maar zie ik op internet juist dat het heel belangrijk is.
Herkennen mensen bovenstaande en hoe gaan jullie er mee om?