Hoi dames, ik ben nu 14.3 weken zwanger en borstvoeding bij mijn dochter van 20 maanden blijft zo'n ontzettend pijn doen. Ik had gehoopt dat het na 13 weken minder zou worden. Ik draag nu al 2 weken zilverkapjes, maar die brengen alleen wat verlichting tegen het wrijven van de bh. Bij de aanhap blijf ik nog steeds door de grond gaan, vooral rechts. Iemand ervaring hiermee? Wanneer werd het bij jou minder?