17 Reacties
6 jaar geleden
Ik had inderdaad een box met matras. Zit dat er niet bij? Zonder matras is het nogal hard
6 jaar geleden
Ik had inderdaad een box met matras. Zit dat er niet bij? Zonder matras is ...
Ik bedoel zonder matras is mijn box gewoon hout van onderen
6 jaar geleden
Ik had inderdaad een box met matras. Zit dat er niet bij? Zonder matras is ...
dit is er eentje met een speciale afmeting nou speciaal niet maar ik kan het moeilijk vinden . een boxmatras 80x80 .
nee zit er helaas niet bij niks overigs.. terwijl die 190 euro kost 😥
6 jaar geleden
Een boxkleed vond ik voldoende. En heel in het begin legde ik m'n dochter in een fleece dekentje in de box.
Wij legden haar alleen in de box als ze wakker was, want we wilden haar leren dat alleen haar bedje was om in te slapen. Daardoor vond ik een boxmatrasje ook niet van belang. Ergens lijkt het me ook niet zo eilog, want wat als ze tussen het matrasje en de spijlen geklemd raken?
6 jaar geleden
Reactie op LindaV
Een boxkleed vond ik voldoende. En heel in het begin legde ik m'n dochter i ...
ik heb uiteraard een boxkleed . in het begin zal ze denk veel in der babynestje liggen daar zit al een matrasje in daarom dit dubio...
6 jaar geleden
Ik heb nu wel een boxmatras. Daar ik wil dat de baby ook in andere omgevingen kan slapen/rusten en niet alleen went aan bed. Het idee dat ie dan op goed ondergrond ligt vind k wel fijn. We hebben er een van 6cm dik.
Bij mijn dochter 8 jaar geleden deden we altijd 2 boxkleden op elkaar. Geen idee of ze toen matrasjes hadden
6 jaar geleden
Ik heb wel een boxmatras, zelf lig je toch ook liever op iets zachts zoals de bank denk ik dan! Ieder zijn eigen keuze maar wilde dat mijn dochtertje zacht lag.