22 Reacties
5 jaar geleden
Kan allebei. Wij hebben zowel boxpakjes als pyjama’s gekocht. Voor een baby maakt het toch niet uit wat het aanheeft 🤪
5 jaar geleden
Pyjama's gebruik je eigenlijk nog niet bij een baby. In het begin slapen ze gewoon in hun eigen kleertjes, vandaar dat die allemaal zacht en soepel zijn.
En nu slaapt mijn zoontje (6 maanden) in een romper en slaapzak.
5 jaar geleden
Pyjama's gebruik je eigenlijk nog niet bij een baby. In het begin slapen ze ...
Ooh en boxpakjes kan je gewoon aan doen hoor, zijn gewoon schattige kleertjes.
5 jaar geleden
Pyjama's gebruik ik pas vanaf half jaartje ofzo? Tot die tijd dragen ze sowieso comfortabele kleertjes waar ze ook in kunnen slapen. Ikzelf ben gek op boxpakjes en stuur mijn baby's ook zo de straat op 😉
5 jaar geleden
Ik heb voor ons kindje geen pyamatjes gekocht ik haal die pas als ze een half jaar zijn ofzo heb wel lekker die boxpakjes gehaald daar kunnen ze de komende tijd gewoon in slapen je gaat namelijk althans ik niet voor een slaapje een pyama aan doen dat gepriel aan die kleine lijfjes
5 jaar geleden
Reactie op Maeve266
Overdag zullen mijn meisjes gewoon in hun kleertjes slapen, maar in de nach ...
Dit idee had ik ook, totdat je erachter komt hoeveel was enzo je toch al hebt omdat ze 3x per dag het onder kotsen en wat een gedoe dat is het omkleden steeds 😜 Baby's zweten niet zoals volwassenen en de kleertjes zijn al speciaal zacht dus slapen ze heerlijk in.
5 jaar geleden
Mijne slaapt in boxpakje maar heeft het soms ook gewoon overdag aan
Zit gewoon lekker niks wat strak zit bij t buikje vind niet dat een baby die nog niet loopt er echt altijd op en top uit hoeft te zien te schattig boxpakjes
5 jaar geleden
Wij hebben juist al al vanaf maat 62 , dus na een maand ongeveer pyjama's gevlucht
gekocht . Naar ons idee hoort het aantrekken van een pyjama in de avond bij het slaapritueel. Zodat hij ook weet, oké als ik mijn pyjama aan krijg is het bed tijd. Deze trekken we alleen aan bij het laatste slaapje. En een pyjama is ook zachter van stof dan de gewone kleren
5 jaar geleden
Reactie op Mama2013
Ik zie box pakjes ook als pyjama. Ik heb beide liggen pyjama's en boxpakjes ...
Ja zo heb ik ht ook
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebben met zowel zonder als met voetjes en vind ze super handig! We hebben er zelfs nog een paar snel bijgekocht na de geboorte van onze dochter. Vooral die zonder voetjes, want mijn dochter is en popje dus hangen de voetjes van de pakjes soms een beetje laag😅. Met dit weer doe ik haar toch niet elke keer sokjes as als ze bij ons ligt (en dat is veel!). Wij kleden haar niet om in de avond o.i.d. We zorgen dat ze in ieder geval iets comfortabels aanheeft aangezien ze nu toch heel de dag liggen!
De bodysuits van wol zijde zijn nu ook erg fijn om warmte te reguleren (van joha bijvoorbeeld).
5 jaar geleden
Doe waar jij je goed bij voelt! En mijn ervaring is wat je je nu voorneemt verandert toch als de baby er is. Want dan kies je toch voor gemak. En een boxpakje is ook leuk.
Ik heb juist medelijden met de babys die spijkerbroeken, capuchons, strikjes en tutu's aan hebben. Dat lijkt mij juist niet fijn zitten en een maillot lijkt mij een kriem om aan te trekken. Maarja wij zijn ook de enige jongen met 9 meisjes om ons heen. Misschien verander ik nog van mening als ik zelf een meisje heb ;)