12 Reacties

3 jaar geleden

Het beste is om de flesjes uiterlijk een uur na het klaarmaken te nuttigen. Ik zou eerder gekookt water, barleduc en afgestreken poeder klaarzetten en dit ter plekke mengen dan het flesje al helemaal klaar te maken. 🥰

3 jaar geleden

Je mag kunstvoeding 24 uur van tevoren klaarmaken. Staat niet op de verpakking, maar het kan gewoon. Advies kinderarts, bovendien doen ze dit in het ziekenhuis ook. Alleen wel gekoeld. Idee om een koeltas met koelelement te gebruiken hiervoor? Ik weet niet hoe lang je ze op kamertemperatuur mag bewaren. Sorry, dit was wel je vraag.

3 jaar geleden

Het beste is om de flesjes uiterlijk een uur na het klaarmaken te nuttigen. ...
Ik bedoel eigenlijk dat ik alleen het water vanuit de koelkast klaarzet😊 Dus nog niet klaargemaakt. 'S nachts zet ik hem dan in de flessenwarmer en dan de poeder erbij!

3 jaar geleden

Ik bedoel eigenlijk dat ik alleen het water vanuit de koelkast klaarzet😊 Dus nog niet klaargemaakt. 'S nachts zet ik hem dan in de flessenwarmer en dan de poeder erbij!😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Ik bedoel eigenlijk dat ik alleen het water vanuit de koelkast klaarzet😊 D ...
Ja hoor, dat kan gewoon.

3 jaar geleden

Ooooh. Ja, dat kan gewoon.

3 jaar geleden

Ja, dat pure bronwater zal niet bederven hoor 🙃

3 jaar geleden

Ooooh, zeker! Water bederft niet!

3 jaar geleden

Zolang de flessen maar schoon zijn! Als daar veel bacteriën in zitten groeit dat lekker door natuurlijk.

3 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Zolang de flessen maar schoon zijn! Als daar veel bacteriën in zitten groei ...
Die was ik altijd nog een keer af van tevoren;)

3 jaar geleden

Ha, ik werk in de waterwereld en drinkwater is in Nederland onder strenge eisen dan flessenwater. Sommige merken, maken zelfs gebruik van dezelfde bron als kraanwater. Barleduc komt bijvoorbeeld gewoon uit de kraan in Utrecht https://www.krnwtr.nl/nieuws/is-bronwater-altijd-echt-bronwater/#:~:text=Bijna%20de%20helft%20van%20al,dan%201000%20keer%20zo%20goedkoop.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Paula

Ha, ik werk in de waterwereld en drinkwater is in Nederland onder strenge e ...
Haha, dat zeg ik ook altijd tegen mijn man maar hij vindt er echt verschil in zitten. Volgens hem doordat het kraanwater door leidingen is gegaan, maar Barleduc gaat toch echt ook door leidingen voor het in het pak zit! On topic: ja, je kan het water prima een tijdje buiten de koelkast bewaren. Wij plaatsten het flesje alvast in de flessenwarmer zodat deze klaar stond, poedertoren ernaast en zo klaar!