19 Reacties

2 jaar geleden

- Hüttenkäse = grote hit - pindakaas = alltime favo - zuiverspread (niet te vaak) - jam minder suiker of zelfgemaakte ‘jam’ - geprakt fruit op boterham zoals aardbei of banaan - roerei - kipfilet (niet te vaak) - de kleine keuken heeft ook lekker beleg zonder al te veel suiker

2 jaar geleden

Oh ja en avocado 😊 (met nog wat tomaatjes er naast bijvoorbeeld)

2 jaar geleden

Uit het boek easy peasy. Als je zeeën van tijd over hebt 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Siwk

- Hüttenkäse = grote hit - pindakaas = alltime favo - zuiverspread (niet te ...
Thanks siwk! 🤗

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa92

Uit het boek easy peasy. Als je zeeën van tijd over hebt 😅
Goeie! Thanks😄 haha op een dag..🙈

2 jaar geleden

Wij koken en pureren groenten en fruit.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij koken en pureren groenten en fruit.
Voor op brood?

2 jaar geleden

Appelstroop, zuilvelspread, jam, boter, heel soms smeerworst

2 jaar geleden

Reactie op twoofus

Voor op brood?
Ja, heeft mijn zoontje tot 2,5 gegeten. Hij at zn groenten savonds slecht dus moesten wat improviseren.

2 jaar geleden

Pindakaas, banaan, avocado en soms boter met een klein beetje stroop. Banaan is wel echt zijn favo.

2 jaar geleden

Je kunt ook eventueel potjes gebruiken en invriezen. Wij koken om de zoveel weken een grote pan met groenten en peulvruchten. En vriezen dan in in ijsblokjesbakjes. Hebben er wel 10 liggen. Soms kunnen we ze twee keer vullen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 10maanden en krijgt Boter Smeerkaas Jonge kaas Kippewit Confituur Pindakaas Spiegelei/roerei

2 jaar geleden

100% appelstroop, pindakaas, kipfilet, fruitspread (zit minder suiker dan in jam in), soms zuivelspread

VRIEND

2 jaar geleden

Ja, heeft mijn zoontje tot 2,5 gegeten. Hij at zn groenten savonds slecht d ...
Dat is dan heel slim van je!

VRIEND

2 jaar geleden

Je kunt ook eventueel potjes gebruiken en invriezen. Wij koken om de zoveel ...
Hier gaan groente en fruit er makkelijk in gelukkig! Deed fruit ook eerst invriezen maar dat doe ik nu vers. En groente geef ik nog potjes. Maar thx voor de tip!

VRIEND

2 jaar geleden

Thanks!

2 jaar geleden

Reactie op Lolamona2023

100% appelstroop, pindakaas, kipfilet, fruitspread (zit minder suiker dan i ...
Dit deden wij vanaf 1 jaar ook, toen 1 jaar alleen boter. Je zou is kunnen vragen wat voor jam en smeerkaas ze geven. Bij ons op dagverblijf zeggen we ook smeerkaas maar is eigenlijk roomkaas/zuivelspread veel betere keus dan smeerkaas. Maar bent van verwarring omdat we het anders noemen 🙈 En als je niet wilt dat je kindje gewone smeerkaas krijgt op het dagverblijf (als het dus wel gewone is) kan je dat gewoon aangeven he, genoeg andere keus.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Dit deden wij vanaf 1 jaar ook, toen 1 jaar alleen boter. Je zou is kunnen ...
Ja ga is vragen wat hun gebruiken ja. Beetje afwisseling is ook wel leuk en goed vind ik. Ja dat lijkt mij idd logischer dan smeerkaas haha. Thx Sellie!