22 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf nog geen kindje, maar met de baby van een vriendin (6 maanden) zitten we toch steeds in de schaduw, mét zonnecreme.

5 jaar geleden

Onder een parasol, in de schaduw van een boom... Wandeling in het bos... De korte tijd dat je door de zon passeert op weg naar daar kan geen kwaad hoor. Gewoon een hoedje op en wat zonnecrème smeren vooraf.

5 jaar geleden

Mijn zoon is 9 maanden. Ik zet hem in de schaduw + ingesmeerd met zonnebrand. Ik vermijd het heetst van de dag om dan buiten te zitten met hem (12-15 u). Zie ook: https://www.kwf.nl/kanker-voorkomen/zon-uv-straling-en-huidkanker/zonnetips/weren

5 jaar geleden

Ik heb een uv-tentje besteld voor baby's, die kun je ook makkelijk meenemen op visite ofzo. Heb m nog niet in huis dus kan nog geen ervaring delen maar leek mij wel een fijne oplossing :)

5 jaar geleden

Wij zitten onder de parasol en ingesmeerd met zonnebrand heerlijk buiten 😁

5 jaar geleden

In de schaduw, in een uv-tentje (heel fijn ding), tijdens het wandelen valt ie vaak in slaap en laat ik m buiten liggen in z’n wagen met dooky gespannen in de schaduw. Altijd ingesmeerd.

5 jaar geleden

Reactie op Mrgt

In de schaduw, in een uv-tentje (heel fijn ding), tijdens het wandelen valt ...
Kijk altijd uit dat het niet te warm wordt onder de dooky 😘

5 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Inderdaad levensgevaarlijk. Goed luchten zodat het niet te warm wordt

5 jaar geleden

Heerlijk buiten bij mij op schoot in de schaduw, als we het beide niet te warm krijgen tenminste. Of hij ligt te slapen in de wagen maar gister lag hij ook lekker te 'spelen' in de wagen. 7 weken oud. Zat net te denken wat ik komende zomer op de grond kan gaan leggen zodat hij daarop kan liggen en spelen. In de schaduw natuurlijk maar wij zijn heel veel buiten als gezin. ☀️

5 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Ja zeker!

5 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

De Dooky is er juist speciaal voor gemaakt...die kan niets afsluiten als je hem gebruikt zoals het moet 😊

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

De Dooky is er juist speciaal voor gemaakt...die kan niets afsluiten als je ...
Okee super. Heb ik niks gezegd. Sorry 😘

5 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Okee super. Heb ik niks gezegd. Sorry 😘
Geeft niks 😊 😘 Ik was met mn eerste ook wat wantrouwend met zo'n ding...maar is echt ideaal!

5 jaar geleden

Ik woon in het buitenland waar veelal de zon schijnt en het nu zo'n 30 graden is dus we leven hier in principe buiten. Mijn dochter is 3,5 maand maar die bescherm ik door in de schaduw te rusten, zonnehoedje op te zetten, onder het terras, in de wandelwagen met doek erover.. Gewoon niet te lang in het directe zonlicht. Voor de rest lekker buiten us goed voor ze!

5 jaar geleden

Ja en ook ik heb hier dooky

5 jaar geleden

Ik leg mijn zoontje van 9 weken ingesmeerd in de kinderwagenbak met parasolletje zoveel mogelijk in de schaduw 💙🌞

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb lekker het campingbedje buiten staan in de schaduw

5 jaar geleden

Reactie op xxChickie

Ik leg mijn zoontje van 9 weken ingesmeerd in de kinderwagenbak met parasol ...
Zo doen wij het ook 😁

5 jaar geleden

Ik lees hier heel veel over de Dooky, ik heb m zelf ook, super fijn. Maar bedenk wel dat het dan alsnog goed warm kan worden onder de kap🙈😬 Dus zou de kinderwagen dan alsnog in de schaduw zetten of er in elk geval alert op zijn. Maar misschien deden jullie dit al wel 🙈🥰

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Ik lees hier heel veel over de Dooky, ik heb m zelf ook, super fijn. Maar b ...
Uiteraard 😊😊