22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zelf nog geen kindje, maar met de baby van een vriendin (6 maanden) zitten we toch steeds in de schaduw, mét zonnecreme.
5 jaar geleden
Mijn zoon is 9 maanden. Ik zet hem in de schaduw + ingesmeerd met zonnebrand. Ik vermijd het heetst van de dag om dan buiten te zitten met hem (12-15 u). Zie ook: https://www.kwf.nl/kanker-voorkomen/zon-uv-straling-en-huidkanker/zonnetips/weren
5 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Kijk altijd uit dat het niet te warm wordt onder de dooky 😘
Inderdaad levensgevaarlijk. Goed luchten zodat het niet te warm wordt
5 jaar geleden
Heerlijk buiten bij mij op schoot in de schaduw, als we het beide niet te warm krijgen tenminste.
Of hij ligt te slapen in de wagen maar gister lag hij ook lekker te 'spelen' in de wagen. 7 weken oud.
Zat net te denken wat ik komende zomer op de grond kan gaan leggen zodat hij daarop kan liggen en spelen. In de schaduw natuurlijk maar wij zijn heel veel buiten als gezin. ☀️
5 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Kijk altijd uit dat het niet te warm wordt onder de dooky 😘
De Dooky is er juist speciaal voor gemaakt...die kan niets afsluiten als je hem gebruikt zoals het moet 😊
5 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Okee super. Heb ik niks gezegd. Sorry 😘
Geeft niks 😊 😘 Ik was met mn eerste ook wat wantrouwend met zo'n ding...maar is echt ideaal!
5 jaar geleden
Ik woon in het buitenland waar veelal de zon schijnt en het nu zo'n 30 graden is dus we leven hier in principe buiten. Mijn dochter is 3,5 maand maar die bescherm ik door in de schaduw te rusten, zonnehoedje op te zetten, onder het terras, in de wandelwagen met doek erover.. Gewoon niet te lang in het directe zonlicht. Voor de rest lekker buiten us goed voor ze!
5 jaar geleden
Reactie op Blij-ei
Ik lees hier heel veel over de Dooky, ik heb m zelf ook, super fijn.
Maar b ...

Uiteraard 😊😊