17 Reacties

2 jaar geleden

Het beste is op blote voeten. Voor buiten had ik shoesme. De meest flexibele die ze hadden. We zijn bij een goede schoenenwinkel geweest

2 jaar geleden

Loopt je kindje al?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Als je kindje al loopt zou ik eerst voor blote voeten gaan en eventueel voor buiten van die hele zachte schoentjes. Bunnies of shoesme is echt passen hier is de ervaring dat bunnies smal is en shoes me breed. Wat wij zelf gedaan hebben is pas echte schoenen wel flexibele zool gekocht als ze ong 2 maand echt wel stevig liepen en serieus buiten gingen lopen. En toen gepast in schoenenwinkel konden ze er meten even stukje op lopen om te kijken hoe het zit

2 jaar geleden

Toen ze liep op blote voeten. Pas na 2 maanden goed zelfstandig lopen hebben we schoentjes gekocht. Mijn tip, ga passen. Dan pas ontdek je welke het beste passen. Wij hebben shoesme omdat dit een hoger model was.

2 jaar geleden

Beide goed, bij onze oudste hadden we shoesme en bij de tweede Bunnies. Vooral naar de winkel gaan en passen als ze kunnen lopen. Hier lopen ze thuis binnen nog steeds op blote voeten/sokken Als ze beginnen met lopen zijn anti slip sokken ook fijn als blote voeten te koud is

2 jaar geleden

Bobux kan je ook doen die zijn heel flexibel

2 jaar geleden

Bij beide kinderen voor shoesme gegaan. Erg tevreden over. Maar het andere merk ken ik niet, dus geen vergelijkingsmateriaal.

2 jaar geleden

Hier ook shoesme, top schoentjes. Ook veel aanbod op Vinted (groeien er zo snel uit dus die schoentjes zijn vaak als nieuw)

2 jaar geleden

Wij hebben jochie en freak’s. Hele fijne schoentjes. Ik denk dat je het beste even naar een goeie schoenen winkel kan gaan om de voeten te laten meten, shoesme zat bij onze dochter bijvoorbeeld heel erg slecht en niet ondersteunend.

2 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Wij hebben jochie en freak’s. Hele fijne schoentjes. Ik denk dat je het bes ...
Ohh ik zie net dat je kindje 9 maanden is, je kindje moet zeker 3 tot 4 weken los kunnen lopen voor je echt schoentjes kan gaan halen. Voeten ontwikkeling minder goed als je de hele dag schoenen aan hebt, voor nu is blote voeten het beste
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik ben naar een duurdere schoenwinkel gegaan en onze zoon komt bijna altijd thuis met bunnies. Hele fijne schoenen. Groot bij scapino is ook een fijn merk. Mocht je op zoek zijn naar antislipsokken: happy socks voor kinderen, ook nog erg vrolijk 😊

2 jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben er wel uit dat ik het nog even op blote voetjes verder gaat. En loopschoentjes gaan halen als die echt zelf goed kan stappen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes🥰

2 jaar geleden

Ik heb mywalkies besteld voor onze kleine van bijna 11 maanden. Deze zijn superflexibel en heel fijn. Ik gebruik ze alleen voor buiten als we bijv even in de speeltuin willen stappen samen 😊 zo is ze toch wat meer beschermd voor eventueel rommel of steekbeestjes. Binnen en in onze tuin stapt ze lekker blootvoets 😊

2 jaar geleden

Wij hebben barefoot schoenen voor mijn dochter van 2,5. Ze heeft nog nooit zo goed op schoentjes gelopen! Hiervoor hadden we altijd keq of shoesme, maar ik ben helemaal om. Misschien is dat nog een optie voor je?

2 jaar geleden

Ik weet dat dit een ouder topic is maar vallen shoesme schoenen klein of groot of gewoon goed?

2 jaar geleden

Reactie op Inny

Ik weet dat dit een ouder topic is maar vallen shoesme schoenen klein of gr ...
Ik heb 4 paar shoesme schoenen in dezelfde maat en vallen allemaal anders 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Inny

Ik weet dat dit een ouder topic is maar vallen shoesme schoenen klein of gr ...
Ik vind ze groot vallen, als ik ze vergelijk met het merk Groot (Scapino).