17 Reacties
2 jaar geleden
Het beste is op blote voeten. Voor buiten had ik shoesme. De meest flexibele die ze hadden. We zijn bij een goede schoenenwinkel geweest
2 jaar geleden
Als je kindje al loopt zou ik eerst voor blote voeten gaan en eventueel voor buiten van die hele zachte schoentjes. Bunnies of shoesme is echt passen hier is de ervaring dat bunnies smal is en shoes me breed. Wat wij zelf gedaan hebben is pas echte schoenen wel flexibele zool gekocht als ze ong 2 maand echt wel stevig liepen en serieus buiten gingen lopen. En toen gepast in schoenenwinkel konden ze er meten even stukje op lopen om te kijken hoe het zit
2 jaar geleden
Bij beide kinderen voor shoesme gegaan. Erg tevreden over. Maar het andere merk ken ik niet, dus geen vergelijkingsmateriaal.
2 jaar geleden
Reactie op 💙m💗
Wij hebben jochie en freak’s. Hele fijne schoentjes. Ik denk dat je het bes ...
Ohh ik zie net dat je kindje 9 maanden is, je kindje moet zeker 3 tot 4 weken los kunnen lopen voor je echt schoentjes kan gaan halen. Voeten ontwikkeling minder goed als je de hele dag schoenen aan hebt, voor nu is blote voeten het beste
2 jaar geleden
Ik heb mywalkies besteld voor onze kleine van bijna 11 maanden. Deze zijn superflexibel en heel fijn. Ik gebruik ze alleen voor buiten als we bijv even in de speeltuin willen stappen samen 😊 zo is ze toch wat meer beschermd voor eventueel rommel of steekbeestjes.
Binnen en in onze tuin stapt ze lekker blootvoets 😊
2 jaar geleden
Wij hebben barefoot schoenen voor mijn dochter van 2,5. Ze heeft nog nooit zo goed op schoentjes gelopen! Hiervoor hadden we altijd keq of shoesme, maar ik ben helemaal om.
Misschien is dat nog een optie voor je?
2 jaar geleden
Reactie op Inny
Ik weet dat dit een ouder topic is maar vallen shoesme schoenen klein of gr ...
Ik vind ze groot vallen, als ik ze vergelijk met het merk Groot (Scapino).