16 Reacties
3 jaar geleden
Volgens mij kun je bij de medipoint (of waar je je bedklossen ed huurt) een rugsteun huren.
3 jaar geleden
Ik zet mijn hoofdkussen rechtop met daartegenaan mijn voedingskussen (doomoo buddy) in de vorm van een boogje. Zo heb ik steun van het voedingskussen in mn nek en de uiteindes kan ik gebruiken als steun onder mn arm. Zit prima, ben al te vaak in die houding in slaap gevallen namelijk 🥲
3 jaar geleden
Ik had zo'n mega voedings/slaapkussen in u vorm. Echt van hoofd tot voeten, dus enorm. Daar sliep ik mee, en als ik ging voeden vouwde ik de poten zeg maar naar boven en had ik een soort comfortabel zitje, ideaal, samen met de cosleeper hoefde ik er niet uit snachts om te voeden.
3 jaar geleden
Heb je al verschillende manieren van liggend voeden geprobeerd?
Als er één huil, schuif ik die naar me toe. Hup eraan en ik sluit mijn ogen weer.
3 jaar geleden
Ik vond liggend voeden wel heel fijn! Het was heel even wennen / oefenen, maar het is zo ontzettend fijn. Wellicht kun je het toch nog oefenen?
3 jaar geleden
Ik heb best wel grote borsten en met liggend voeden viel dat steeds net niet helemaal lekker, waardoor ik zelf in ongemakkelijke houding moest liggen om m’n tepel goed bij haar mondje te krijgen. En ik lekte behoorlijk melk (mega overproductie) dus m’n ‘bovenste borst’ zegmaar viel dan steeds uit m’n bh en lekte dan alles onder.
Sorry voor de gekke omschrijving haha. Maar daardoor vond ik liggend niet heel comfortabel 😅
Ik kan idd wel met zwangerschapskussen proberen. Heb ook zo’n grote u.
Maar niemand tot nu toe ervaring met zo’n leeskussen dus? 😊
3 jaar geleden
Bij mijn eerste kon ik ook niet goed liggend voeden en was erg bang om in slaap te vallen. Mijn 2e heb ik heeeeel veel liggend gevoed. Meneer kwam wel 4x per nacht dus uiteindelijk geleerd om aan te leggen en samen te slapen. De kraamhulp heeft echt geholpen om diverse prettige houdingen te vinden. Liggend kon op 2 manieren. Baby’tje naast je en kan op een gegeven moment ook gewoon op je liggen. Wel altijd even lezen over veilig slapen. Mocht je toch in slaap vallen. Misschien niet het antwoord dat je zocht. Succes
3 jaar geleden
Ik heb deze! Ik geef nu 8.5 maand borstvoeding en heeel veel nachtvoedingen en vind deze echt ideaal! Op vakantie ofzo dan baaaal ik dat ik niet zo'n kussen heb!
3 jaar geleden
Ik heb dit kussen, echt ideaal! Wel duur, dacht 75 euro ofzo. Maar het was het dubbel en dwars waard👌
3 jaar geleden
Bedankt voor de reacties allemaal! Lief dat jullie de moeite nemen om mee te denken 😊
3 jaar geleden
Dat kussen ziet er best ideaal uit! Zelf heb ik een extra hoofdkussen tegen het hoofdbord aan staan. Als ik 's nachts rechtop wil zetten zet ik mijn eigen kussen daar tegenaan en zit ik comfortabel. Liggend voeden doe ik ook wel, hoe doen jullie dat met boeren of doen jullie dat dan niet??
3 jaar geleden
Mijn moeder had deze en ik heb hem van haar geleend. Ik had hem gewoon aan mijn hoofdeinde staan. Ik vond hem namelijk best wel zwaar. Mijn eigen kussen eronder en als ze dan kwam dan ging ik rechtop zitten. Voedingskussen onder mijn arm en gaan.
Nu slaapt ze op haar eigen kamer en daar staat gewoon een stoel. Ik verschoon haar luier en ga zitten.